19000 کانتینر لوازم یدکی خودرو در گمرکات باید ترخیص شود

۱۹ هزار کانتینر لوازم یدکی خودرو در گمرکات باید ترخیص شود

آنچه در این مطلب خواهید خواند

رئیس سازمان استاندارد کشور

سپاهان همراه به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی اسلام پناه عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از بندر شهید رجایی هرمزگان اظهار داشت: شرایط آرام و پایداری در حوزه واردات کالاهای اساسی و استراتژیک و ترخیص همه کالاها حاکم است.

به گفته وی، در حوزه‌هایی نظیر برنج و کالاهای اساسی و استراتژیک و دیگر کالاها نیز شرایط خوبی در فرآیند ذخیره سازی حاکم است و دستور ترخیص خودروها نیز امروز داده شد و پیگیری لازم درباره ۱۹ هزار کانتینر لوازم یدکی خودرویی از تهران خواهد شد تا این لوازم از گمرک خارج شود و چیزی درباره دپوی قطعات خودروسازی نداشته باشیم.

وی درباره ذخیره ۱۲۰ هزار تنی انبارهای برنج در بندر شهید رجایی هم گفت: تلاش می‌کنیم که این کالاها سریع‌تر ترخیص شود.

اسلام پناه خواستار ارتقای شرایط نگهداری گندم در بندر شهید رجایی شد تا ایمنی و سلامت کامل بر قوت مردم حاکم باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: چند آزمایشگاه مرجع صلاحیت‌دار در هرمزگان بزودی بهره برداری خواهد شد که آزمایشگاه لوازم برقی و کولرهای گازی از جمله آن است. وی گفت: سازمان اداری و استخدامی در تأمین نیروی انسانی لازم برای استاندارد هرمزگان مصمم است تا کمبود نیرو را در این زمینه جبران کنیم چرا که اداره کل استاندارد در نوع خودش و رسالت‌هایش بی نظیر است چرا که هاب ورودی ۶۰ درصد کالاهای ورودی به کشور است و وظایف بسیار پردامنه و تخصصی دارد که قابل قیاس با دیگر ادارات متناظر نیست و کار خوبی در آن در جریان است که هوشمندسازی و ایجاد گشایش‌های فنی و بروز خلاقیت از جمله آنها است.

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *