معرفی 10 تولیدکننده برتر لوازم جانبی موبایل در چین

معرفی 10 تولیدکننده برتر لوازم جانبی موبایل در چین

آنچه در این مطلب خواهید خواند

اهمیت نمایشگاه‌هایی مثل گلوبال سورس در چین چیست؟ چین یکی از بزرگ‌ترین بازارهای تولید کننده لوازم جانبی موبایل در جهانی است و تولیدکنندگان و صادرکنندگان بسیاری در این کشور فعالیت دارند. با سفر به این کشور، می‌توانید به‌صورت مستقیم با تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان کالای موردنیاز خود در ارتباط باشید تا در هزینه و زمان صرفه‌جویی شود. چین یکی از مهم‌ترین مراکز تولید و صنعت جهان است و اکثر کالاهایی که در سراسر جهان استفاده می‌شوند، تولیدی کشور چین است. با سفر به این کشور، می‌توانید به محل‌های تولید و کارخانه‌های مختلف دسترسی داشته و مستقیماً با روند تولید کالاها آشنا شوید. همچنین، این کشور یک بازار بزرگ برای صادرات و واردات کالا است به همین دلیل شما می‌توانید به‌سهولت و بهره‌وری بیشتری در تجارت خود دست یابید. هزینه‌های تولید در چین بسیار پایین‌تر از کشورهای دیگر است و این موضوع باعث شده تا با قیمت‌های رقابتی‌تری به محصولات دست یابید.

در ادامه 10 تولیدکننده برتر لوازم جانبی موبایل در کشور چین و بهترین تامین‌کننده برای رفع نیازهای شما در این مطلب نام برده شده است جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

خدمات سپاهان همراه: سورسینگ

10  تولید کننده برتر لوازم جانبی موبایل در چین

مکان: شنژن، چین

1.        فناوری  APL

فناوری  APL تولید کننده برتر لوازم جانبی موبایل در چین

محصولات اصلی: جعبه باتری، شارژر خودرو، آداپتورهای تلفن، سیم برق و سایر لوازم جانبی الکترونیکی تلفن

APL Technology تولیدکننده و عرضه‌کننده لوازم جانبی موبایل در بازار چین است. فناوری APL مطابق خواسته‌های مشتریان خود کار می‌کند و نیازها و خواسته‌های منحصربه‌فرد آنها را متحمل می‌شود. همه محصولات از طریق یک فرایند دقیق بررسی کیفیت و برای همه مشتریان گواهی کیفیت صادر می‌شود. محصولات فناوری APL مورد تأیید اتحادیه اروپا هستند و CCC توسط مرکز گواهی کیفیت چین تأیید شده است. این شرکت محصولات حرفه‌ای و باکیفیت را با قیمت مناسب ارائه می‌دهند.

2.      Shenzhen Vanco Electronics 

ونکو الکترونیکس تولید کننده برتر لوازم جانبی موبایل در چین

مکان: شنژن، چین

محصولات اصلی: کابل موبایل، محافظ صفحه‌نمایش LCD، دوربین‌های دیجیتال، تلفن‌های همراه، محصولات بلوتوث، ناوبری GPS و DVD، محافظ صفحه‌نمایش شفاف، محافظ صفحه مات، محافظ صفحه‌نمایش آینه و حتی کنسول‌های بازی.

ونکو الکترونیکس یک شرکت مستقر در شنژن است که طیف وسیعی از محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این کمپانی متعهد است که محصولاتی باکیفیت بالا و معتبر را به بازار ارائه می‌دهد. این محصولات به روشی حرفه‌ای و با نهایت دقت تولید می‌شوند. فناوری ونکو کالاهای ODM/OEM را برای نیازهای مختلف مشتریان ارائه داده است.

3.      QunYijia Electric Company

QunYijia Electric Company تولید کننده برتر لوازم جانبی موبایل در چین

مکان: شنژن، چین

محصولات اصلی: شارژر موبایل ماشین، قفل صفحه‌نمایش، ال‌سی‌دی آیفون، محافظ شیشه سکوریت و ال‌سی‌دی آی پد.

شرکت QunYijia Electric لوازم جانبی موبایل را با هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد. آنها بیش از چهار سال فرصت تحقیق و توسعه روی محصولات دارند. این مجموعه متشکل از یک تیم حرفه‌ای با مدیریت و طراحان منحصربه‌فرد است. آنها لوازم جانبی موبایل را برای اندروید و آیفون ارائه می‌دهند. شرکت QunYijia Electric تلاش می‌کند تا بهترین محصولات را بدون هیچ‌گونه مشکلی که از طریق بررسی کیفیت ارائه دهند. هدف این شرکت جلب رضایت مشتری با ارائه محصولات متنوعی برای رفع نیازهای مختلف مشتریان است.

4.       Canway Technology Company

مکان: شنژن، چین

محصولات اصلی: لوازم ضروری موبایل (پاوربانک، قاب گوشی موبایل، محافظ صفحه‌نمایش، لنز تلفن همراه، شارژر بی‌سیم)

شرکت Canway Technology در ابتدا شرکت Second Mobile Accessories Works نام داشت که یک شرکت تولیدی و کتاب‌خوانی مستقر در چین است. لازم به ذکر است که شرکت Canway Technology جزء یکی از سه سازنده اصلی لوازم جانبی موبایل در کشور چین است. آنها با داشتن بیش از 8 سال سابقه در این حوزه و دارای یک تیم اختصاصی برای تحقیق و توسعه محصولات خود و شبکه‌ای برای تسهیل فروش و توزیع هستند. این مجموعه دارای شعب متعددی در سراسر چین است.

5.       شرکت Progi Technology

شرکت Progi Technology تولید کننده برتر لوازم جانبی موبایل در چین

مکان: شنژن، چین

محصولات اصلی: لوازم جانبی موبایل (محافظ صفحه، سیم کابل، شارژر تلفن، کاور تبلت، شارژر تبلت، محافظ صفحه تبلت و موارد دیگر)

شرکت تکنولوژی پروجی شرکتی است که در طراحی، تحقیق و توسعه، تولید و فروش لوازم جانبی باکیفیت بالا برای فروش تبلت، رایانه شخصی و تلفن همراه تخصص دارد. این شرکت مدرن دلیل موفقیت خود را در ارائه محصولات نوآورانه و خلاقانه می‌داند. محصولات باکیفیت بالا، عالی و دارای آخرین پیشرفت‌های تکنولوژیکی هستند. اعتقاد این شرکت «صداقت و نوآوری» است.

6.       شرکت Topphone

مکان: گوانگدونگ، چین

محصولات اصلی: آداپتور وای‌فای، برد اصلی، ال‌سی‌دی، صفحه‌کلید، هدست بلوتوث، شارژر تلفن همراه، کابل، محفظه و بسیاری از محصولات دیگر.

شرکت تاپفون یک شرکت تولیدی و بازرگانی چینی است که در زمینه لوازم جانبی موبایل انواع گوشی‌ها فعالیت دارد. هدف این شرکت ارائه بهترین خدمات به مشتریان است. ویژگی این شرکت ارائه قطعات و خدمات با بهترین قیمت است. Topphone با قطعات برندهایی مانند نوکیا، موتورولا، سامسونگ، سونی، شارپ، سانیو، بلک‌بری، سامسونگ و غیره سروکار دارد.

7.       Dongguan PengCheng Electronics

مکان:Dongguan، چین

محصولات اصلی: شارژر ماشین، آداپتور برق، شارژر خودرو، شارژر LED، منبع تغذیه سوئیچینگ، محصولات بلوتوث، شارژرهای موبایل و بسیاری موارد دیگر.

PengCheng Electronics  یا PC electronics یک شرکت واقع در دونگوان است. پی‌سی الکترونیکس معتقد به تولید محصولاتی تخصصی و باکیفیت در سراسر جهان است. این محصولات گواهینامه‌های استاندارد زیادی را گذرانده و از نظر صمیمیت کیفیت بررسی می‌شوند. این مجموعه سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهند و مطابق با نیاز مشتری کار می‌کنند. آنها صادرات زیادی در کشورهایی مانند آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آفریقا، آسیای جنوب شرقی و غیره دارند.

8.      شرکت Foshan Junxiang Mobile

شرکت Foshan Junxiang Mobile تولید کننده برتر لوازم جانبی موبایل در چین

مکان: نانهای، چین

محصولات اصلی: قاب گوشی موبایل پلاستیکی، قاب گوشی موبایل سیلیکونی، قاب TPU گوشی.

Foshan Junxiang Mobile Company در فوشان، نانهای واقع شده است. این شرکت همه چیز را در کارخانه خود از قالب‌گیری، تولید مواد گرفته تا مونتاژ و رنگ‌آمیزی محصولات مدیریت می‌کند. محصولات این شرکت به کشورهایی مانند اروپا، آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی و بسیاری دیگر صادر می‌شود. آنها خود را وقف رضایت کاربران می‌کنند که این موضوع باعث شناخته‌شدن شرکت در چین هستند.

9.       شرکت Pinjun Electronics

شرکت Pinjun Electronics تولید کننده برتر لوازم جانبی موبایل در چین

مکان: گوانگژو، چین

محصولات اصلی: کیف چرمی کیف پول، محافظ صفحه، شارژر تلفن، کابل‌های داده، قاب گوشی OEM، قاب گوشی IMD، محصولات بلوتوث و بسیاری موارد دیگر.

Pinjun Electronics یک شرکت تجاری و تولیدی است که در زمینه لوازم جانبی مختلف موبایل و تبلت فعالیت می‌کند. آنها برای ارائه محصولات باکیفیت بالا، خوش‌ساخت و طراحی منحصربه‌فرد باقیمت‌های مقرون‌به‌صرفه تلاش می‌کنند. آنها معتقدند که در درجه اول کیفیت خدمات را برای همه مشتریان خود ارائه می‌کنند.

این شرکت دارا بیش از 10 سال تجربه و حرفه است. بازارهای اصلی شرکت Pinjun Electronics آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای جنوبی هستند. امتیاز این مجموعه بررسی کیفیت محصولات از صفر بودن خطاها و مشکلات است.

10.      شرکت  Kingleen Electronics

شرکت  Kingleen Electronics تولید کننده برتر لوازم جانبی موبایل در چین

مکان: گوانگژو، چین

محصولات اصلی: باتری تلفن همراه، شارژر تلفن، پاوربانک، کابل، شارژر خانگی، شارژر دیواری و سایر محصولات ارتباطی.

شرکت Kingleen Electronics یک شرکت ثبت ملی با فناوری پیشرفته در چین است. آنها منحصراً برای طراحی، توسعه، تولید و تجارت لوازم جانبی تلفن همراه کار می‌کنند. این شرکت دارای ابزار، دستگاه‌ها و تجهیزات حرفه‌ای ویژه‌ای برای تولید محصولات تلفن همراه با بهترین کیفیت است. شرکت Kingleen Electronics دارای تیم مدیریت واجد شرایط و سیستم‌های تولیدی برای بازرسی مواد اولیه، فناوری و کالاهای نهایی است. بازارهای اصلی شرکت  Kingleen Electronics شامل آسیای جنوب شرقی، آسیای شرقی (کره شمالی، ژاپن)، استرالیا، آفریقا و آمریکای شمالی است.

خدمات سپاهان همراه: خرید از چین

 چگونه بهترین تأمین‌کننده را برای واردات لوازم جانبی موبایل به دست آوریم؟

راه‌های زیادی برای ارسال لوازم جانبی موبایل به آدرس موردنظر شما وجود دارد. اما به دلیل خطرات، ازدست‌دادن محموله در طول سفر و موارد دیگر، یافتن بهترین راه‌حل برای این عارضه ممکن است دشوار شود. در این مورد، این گزینه خوبی است که به دنبال یک نماینده منبع چین باشید.

یک نماینده منبع‌یابی به‌عنوان یک واسطه بین مشتری و عمده‌فروش یا تولیدکننده عمل می‌کند و گذرگاهی را برای تحویل کالا به مکان‌های موردنظر بدون دردسر و کارایی ایجاد می‌کند. سپاهان همراه بهترین و مطمئن‌ترین خدمات منبع‌یابی محصول را ارائه می‌دهد.  سپاهان همراه یک واحد منبع‌یابی مستقر در چین دارد. این موضوع بر مشکلات ناشی از هزینه‌های حمل‌ونقل گران، عرضه ناکارآمد کالا و عدم بررسی کیفیت کمک می‌کند.

دلایل کلیدی انتخاب سپاهان همراه

  • ارائه مشاوره رایگان به مشتریان
  • تحویل بدون دردسر کالا یا تضمین هر نوع حمل‌ونقل
  • ·          پاسخ به هرگونه سؤال دررابطه‌با نحوه واردات لوازم جانبی موبایل و سایر محصولات
  • دارای تیم مجهزی از متخصصان برای رفع مشکلات امور مشتریان
  • کاهش و رفع مشکلات در طول فرایند
  • راهنمایی و پشتیبانی اعضای تیم سپاهان همراه
  • گام‌های مؤثر برای بهبود تجربه‌های مشتریان
  • همکاری تیم برای ارائه نتایجی فراتر از انتظار مشتریان

بیشتر بخوانید: پرفروش‌ترین و پرسودترین لوازم جانبی موبایل

نتیجه

در این مقاله 10 تولید کننده برتر لوازم جانبی موبایل در چین معرفی شده است. تولید کنندگان و شرکت های تجاری یک انتخاب ایده آل برای هر کسی در تجارت خرده فروشی می باشند به همین جهت تولید کنندگان لوازم جانبی در چین بهترین انتخاب برای تاسیسات تجاری هستند.

اگر قصد واردات لوازم جانبی موبایل را بدون نگرانی دارید، حتماً باید با شرکت سپاهان همراه تماس بگیرید. زیرا برقراری ارتباط با ما باعث دسترسی راحت‌تر مشتریان به تأمین‌کنندگان موردنظر و یافتن منابع و محصولات ایدئال می‌شود.

سؤالات متداول

نمایشگاه گلوبال سورس چیست؟

نمایشگاه گلوبال سورس یک رویداد تجاری بین‌المللی است که در آن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و تجار از سراسر جهان به همراه خریداران برای نمایش و خرید محصولات صنعتی و مصرفی جمع می‌شوند. این نمایشگاه فرصتی است برای برقراری ارتباطات تجاری، ایجاد شبکه و تبادل تجربیات.

چه نوع صنایعی در این نمایشگاه حضور دارند؟

نمایشگاه گلوبال سورس صنایع مختلفی را شامل می‌شود. از جمله صنایع الکترونیک، لوازم‌خانگی، لوازم جانبی موبایل، لباس و مد، تجهیزات ورزشی، اسباب‌بازی و بسیاری دیگر. صنایع مختلفی که در این نمایشگاه حضور دارند، فرصتی برای کسب‌وکارهای جدید و برقراری همکاری‌های تجاری فراهم می‌کنند.

چگونه می‌توانم در این نمایشگاه شرکت کنم؟

برای شرکت در نمایشگاه گلوبال سورس، شما باید ثبت‌نام کنید و بلیت حضور در نمایشگاه را تهیه کنید. همچنین، برای شرکت به‌عنوان یک صاحب مجوز یا فروشنده، ممکن است نیاز به تکمیل مستندات و مراحل بیشتری داشته باشید.

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *