چرا باید از نمایشگاه کانتون بازدید کنیم ؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند

چرا باید از نمایشگاه کانتون بازدید کنیم ؟

نمایشگاه کانتون در هر دوره میزبان بیش از 24  هزار شرکت فعال  چینی است که 51 درصد از این شرکت ها در بخش تولید، 38 درصد در تجارت خارجی، 10 در صد در بخش شرکت های علمی و دانش بنیان و 1 درصد هم در سایر بخش های به فعالیت می پردازند.

به گزارش روابط عمومی سپاهان همراه، غرفه داران چینی حاضر در نمایشگاه کانتون گوانجو به نوعی گلچینی از شرکت های معتبر و با سابقه هستند که از نزد دولت چین نیز به تایید رسیده اند، همچنین در بخش بین الملل این نمایشگاه نیز شرکت هایی از سراسر دنیا در صنایع مختلف برای معرفی برند و خدمات خود در این نمایشگاه حضور دارند. نمایشگاه کانتون در هر دوره میزبان بیش از 24 هزار شرکت فعال چینی است که 51 درصد از این شرکت ها در بخش تولید، 38 درصد در تجارت خارجی، 10 درصد در بخش شرکت های علمی و دانش بنیان و 1 درصد هم در سایر بخش های به فعالیت می پردازند.
101 دوره پس از برگزاری نمایشگاه کانتون گذشت تا بخش پاویون بین المللی نیز به این نمایشگاه اضافه شود و امروز شاهد این هستیم که شرکت های بزرگ بین المللی نیز در این نمایشگاه حضور فعالی دارند.
نمایشگاه کانتون پس از برگزاری 118 دوره امروزه تبدیل به گردهمایی عظیم و مکانی جذاب برای معرفی خدمات و محصولات شرکت های بین المللی و نهایتا مطرح کردن برند و تبادل اطلاعات بین غرفه داران و شرکت کنندگان شده است. شرکت بازرگانی سپاهان همراه نیز با توجه به نقش و اهمیت نمایشگاه کانتون با ایجاد غرفه ای در این نمایشگاه آماده ارائه تمامی خدمات بازرگانی، حمل و ترخیص کالا به هموطنانمان عزیزی است که اقدام به بازدید و خرید از نمایشگاه کانتون دارند.

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *