خرید عمده موبایل

خرید عمده موبایل، از شرکت‌های بازرگانی پرسودترین نوع این تجارت است. اگر چندسالی است که در بازار موبایل فعال هستید حتما می‌دانید که پخش عمده موبایل توسط دو نوع شرکت عرضه می‌شود. اولین فروشندگان کسانی هستند که به‌صورت عمده از بازرگانی‌های داخل کشور خرید می‌کنند و با احتساب سود خود به شما می‌فروشند. دسته دوم شرکت‌های بازرگانی مثل سپاهان همراه هستند که خودشان واردکننده موبایل هستند. خوشبختانه در حال حاضر سپاهان همراه اکثر مدل‌های پرطرف‌دار شیائومی و سامسونگ را به بازار وارد کرده و با نازل‌ترین قیمت به فروش می‌رساند.

برای خرید عمده موبایل به شماره زیر در واتس‌اپ پیام دهید

ارزان‌ترین روش خرید عمده موبایل

واردات تلفن همراه نیاز به مجوزهای سختگیرانه‌ای دارد بااین‌حال سپاهان همراه جزو بزرگ‌ترین واردکنندگان موبایل است که در بازار به پخش عمده تلفن همراه شناخته شده است. از برندهای مطرحی مانند شیائومی و هواوی چین گرفته تا گوشی‌های پرطرف‌دار سامسونگ و اپل. تمرکز فعلاً بر برندهای پرفروش سامسونگ و شیائومی است ولی محصولات مهم اپل نیز قطعاً در میان سبد فروش عمده سپاهان همراه قرار خواهد داشت.

نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که واردات مستقیم برای کسی که آشنایی کافی ندارد می‌تواند بسیار پرریسک باشد. تأمین‌کننده نامناسب بزرگ‌ترین ریسکی است که باید مدنظر قرار دهید. با خرید عمده از سپاهان همراه از یک سو ریسک واردات کالا به صفر می‌رسد و از سوی دیگر مزیت کمترین واسطه و بیشترین حاشیه سود را به دست می‌آورید.

روند و شرایط خرید عمده موبایل

روند خرید عمده موبایل شرایط ساده‌ای دارد. برای این کار شما دو راه دارید که یکی از دیگری ساده‌تر است. اول اینکه در بالای صفحه برای ما درخواست و شماره‌تلفن خود را بگذارید. دوم اینکه به شماره‌هایی که در این صفحه گذاشته‌ایم تماس بگیرید و از شرایط و روند خرید عمده موبایل آگاه شوید.

واردات عمده گوشی موبایل

دقت داشته باشید که واردات موبایل شرایط متفاوتی دارد و علاوه بر کارت بازرگانی و مجوزهای سازمان تنظیم مقررات، باید از شیوه‌های حمل و ترخیص هم آگاهی داشته باشید. درعین‌حال تعرفه‌های واردات موبایل را هم باید در نظر بگیرید. به زبان دیگر واردات موبایل مثل واردات کالاهای دیگر است. شما باید ثبت سفارش کنید و علاوه بر تعیین منشأ ارز، به فکر راه‌های حمل‌ونقل و نهایتاً ترخیص موبایل وارداتی داشته باشید.

مرکز خرید عمده موبایل

شما با حضور در شرکت سپاهان همراه می‌توانید هم از شرایط خرید و هم شرایط واردات و ترخیص آگاه شوید. البته باتوجه‌به محدودیت‌های کرونا فعلاً ما پیشنهاد می‌کنیم که به‌صورت تلفنی مشاوره خود را انجام دهید و اطلاعات موردنیاز را دریافت کنید تا با صرف کمترین هزینه و زمان، به درست ترین انتخاب برسید.

پرفروش‌ترین برندهای موبایل کدام هستند؟

 بر اساس آمارهای جهانی در نیمه اول سال 2022 سامسونگ حدود یک چهارم بازار جهان را در اختیار دارد و اپل با 18 درصد در رتبه بعدی است.

پرفروش‌ترین برند‌های گوشی موبایل در نیمه اول ۲۰۲۲

خرید عمده موبایل با سپاهان همراه

همان‌طور که گفتیم خرید عمده موبایل از شرکت بازرگانی سپاهان همراه یکی از روش‌های مطمئن برای عمده‌فروشی است. سپاهان همراه یکی از تخصصی‌ترین شرکت‌های بازرگانی در زمینه واردات موبایل است که با داشتن مجوزهای لازم، این کار را به روشی اصولی و صحیح انجام می‌دهد و سهم بزرگی از بازار موبایل و لوازم جانبی را در اختیار دارد. شما فروشندگان محترم می‌توانید از مجموعه محصولات ما که شامل موبایل‌های پرطرف‌دار بازار هستند انتخاب کنید. در صورت نیاز برای واردات تلفن همراه موردنظرتان هم می‌توانیم به‌صورت تخصصی در کنارتان باشیم.

سوالات متداول

مراکز عمده‌فروشی و پخش عمده تلفن همراه در کشور کم هستند. سپاهان همراه با بیش از 25 سال سابقه یکی از معتبرترین مراکز عمده‌فروشی موبایل است.

اگر امکان واردات دارید طبیعتاً این روش برای شما مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود؛ ولی در غیر این صورت بهترین راه خرید عمده از واردکنندگان معتبر است.

3/5 - (2 امتیاز)