توجه به رخدادهای ورزشی و فرهنگی جزو اولویت های سپاهان همراه است

رخدادهای ورزشی و فرهنگی

آنچه در این مطلب خواهید خواند

سید جمال روحانی در حاشیه کسب مقام سوم تیم سپاهان همراه در مسابقات یونس شکوری

توجه به رخدادهای ورزشی و فرهنگی جزو اولویت های سپاهان همراه است

شرکت سپاهان همراه با هدف ترویج فعالیت های فرهنگی و ورزشی خود با تشکیلی تیمی در رده سنی بالای 45 سال در بیست و یکمین دوره مسابقات زنده یاد یونس شکوری اقدام به شرکت در این مسابقات کرد و با شکست تیم های هم گروهی خود جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب و در بازی نیمه نهایی نیز با پیروزی پرگل 5 بر 3 مقابل تیم یاران افتخاری موفق به کسب مقام سوم شد.

 به گزارش روابط عمومی سپاهان همراه، سید جمال روحانی اصفهانی مدیرعامل شرکت سپاهان همراه در خصوص این پیروزی و سیاست های این مجموعه در حمایت از فعالیت های ورزشی و فرهنگی گفت: «سپاهان همراه همواره در کنار رویکرد حرفه ای که نسبت به موضوع تخصصی خود یعنی تجارت بین المللی داشته است توجه به مفاهیم فرهنگی و ورزشی را نیز جزو اولویت های خود قرار داده و با حمایت از مسابقات ورزشی تلاش خود را در راستای رسیدن به این هدف دنبال می کند»
روحانی در خصوص نقش پیشکسوتان در ورزش گفت: « پیشکسوتانی که عمر خود را در زمین فوتبال سپری کرده اند همواره می توانند به عنوان الگو و چراغ راهی برای جوانانی باشند که قصد دارند به صورت حرفه ای فوتبال بازی کنند. استفاده از تجارب و نصیحت های این افراد می تواند نقش به سزایی در موفقیت نسل جوان فوتبال داشته باشد.»
در حال حاضر جام یونس شکوری به عنوان پرسابقه ترین تورنمنت ورزشی فوتبال پیشکسوتان در سطح کشور مطرح است و در بیست و یکمین دوره این مسابقات ۸۶ تیم در ۷ رده سنی بالای ۳۵ سال ، بالای ۴۰ سال ، بالای ۴۵ سال ، بالای ۵۰ سال ، بالای ۵۵ سال ، بالای ۶۰ سال و بالای ۶۵ سال با بیش از ۱۳۰۰ پیشکسوت فوتبال در این مسابقات حضور داشتند.

تاریخچه جام یونس شکوری

عصر پاییزی روز 16 آبان سال 69 در زمین هندبال استادیوم پیر شهر( امجدیه )، یونس شکوری بازیکن و پیشکسوت خوش اخلاق باشگاه برق تهران به هنگام بازی در کنار دوستان و یاران همیشگی خود ، به ناگهان در برابر دیدگان دیگر همبازیانش، آنها را برای همیشه ترک و دارفانی را وداع گفت. دو سال بعد، جمعی از دوستان با وفای یونس دور هم جمع شدند و به یاد عزیز از دست رفته شان تصمیم به برگزاری اولین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان با نام ( جام یونس شکوری ) در همان زمین هندبال امجدیه که جایگاه آخرین گام های یونس شکوری بود گرفتند. مسابقاتی که امروز شاهد برگزاری بیست و یکمین دوره آن هستیم.

[/av_textblock]

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *