تبدیل نمایشگاه شهر آفتاب به منطقه آزاد

نمایشگاه شهرآفتاب

آنچه در این مطلب خواهید خواند

تبدیل نمایشگاه شهر آفتاب به منطقه آزاد

به گفته مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب، تبدیل نمایشگاه شهر آفتاب به منطقه آزاد با هدف توسعه صادرات و رونق بخشی به این نمایشگاه در دستور کار قرار گرفته است. وی طی دیدار خود با اعضای اتاق بازرگانی ایران در رابطه با ویژگی های نمایشگاه شهر آفتاب گفت: نمایشگاه شهر آفتاب در بهترین موقعیت جغرافیایی از لحاظ دسترسی به کریدور‌های ارتباطی شهر تهران قرار دارد و از طرف دیگر از تحمیل بار ترافیکی که موجب آلودگی‌های زیست محیطی  پایتخت می شود جلوگیری می کند.

محمدرئوف قادری همچنین ظرفیت‌ های این نمایشگاه را تشریح کرد و با اشاره به استراتژی ‌های سه گانه، گفت: اعتقاد ما بر این است که نمایشگاه به فعالان عرصه اقتصادی به ویژه صنعتگران و بازرگانان تعلق دارد و به همین جهت برای هر نوع همکاری با بخش خصوصی در جهت نیل به اهداف و استراتژی‌های کلان ملی آماده هستیم.

تکمیل مراحل 2 و 3 نمایشگاه شهر آفتاب

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب به تکمیل مراحل 2 و 3 نمایشگاه شهر آفتاب و همچنین ایجاد منطقه آزاد اقتصادی در جهت شکل گیری یکی از بزرگ ترین مراکز نمایشگاهی در منطقه اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه می تواند به عنوان یک سرمایه ملی با هدف توسعه صادرات در کنار اتاق ایران نقش به سزایی داشته باشد.

شایان ذکر است به دنبال تاکید و توصیه سرپرست وزارت صمت در خصوص استفاده بهینه از ظرفیت ‌ها و امکانات نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب و به منظور ایجاد نمایشگاه‌ های دائمی و پایانه‌ های صادراتی در راستای توسعه صادرات، جلسه‌ای با حضور رئیس کمیسیون صادرات غیرنفتی اتاق ایران، رئیس کمیسیون صادرات اتحادیه لوازم خانگی ایران، عضو هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف و جمعی دیگر از صادرکنندگان، اعضای هیئت مدیره و همینطور معاونان و مدیران نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در رابطه با مسائل گوناگون از جمله رونق بخشی به این نمایشگاه برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *