پرسودترین کالای وارداتی از دبی

پرسودترین کالا وارداتی از دبی

آنچه در این مطلب خواهید خواند

دبی بی شک یکی از مهم‌ترین مراکز واردات کالا و ترخیص است و سالانه قراردادهای بسیاری براین‌اساس منعقد می‌گردد. بسیاری از مردم ایران علاقه‌مند هستند فروشگاهی متفاوت راه‌اندازی کنند. همچنین برای موفقیت در این زمینه باید برنامه‌ریزی درستی داشته باشند و سپس به عرضه پرسودترین کالای وارداتی از دبی ادامه دهند. پرسودترین کالای وارداتی از امارات دبی به ایران را میتوان با شناخت بازار و تجارت ایران و امارات به دست آورد.

پرسودترین کالای وارداتی از دبی شامل چه مواردی می‌شوند؟

بهترین کالای وارداتی از دبی را تنها نمی‌توان به یک مورد محدود کرد. زیرا تنوع کالاهای وارداتی بسیار بالاست. به همین علت اگر شما به فکر واردات کالا از این منطقه تجاری هستید؛ ولی هنوز تصمیم قطعی را مبنی بر انتخاب وسیله نگرفته‌اید، می‌توانید از کارشناسان و مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

دیگر خدمات: خرید از دبی و سایت‌های امارات

1. پارچه

البسه از جمله پرسودترین کالای وارداتی دبی است که سوددهی بالایی را به همراه دارد. مهم‌ترین نکات در مورد واردات پارچه :

  • از شرکت‌های معتبر اقدام به واردات کنید.
  • هزینه‌های محصولات خود را پرداخت کنید و قصوری در پرداخت نداشته باشید تا به‌راحتی بتوانید محصولات خودتان را ترخیص نمایید.
  • قبل از واردات کالای موردنظر خود، نیاز بازار را بررسی کنید .
  • واردات البسه از دبی ممکن است به دلیل قوانین موقت غیرقانونی باشد.

2. پوشاک

ترخیص پوشاک از دبی یکی دیگر از کالاهایی است که سوددهی بالایی را با خود به همراه دارد. به‌طورکلی پوشاک یکی از اصلی‌ترین نیازها به شمار می‌رود و در هر مناسبت افراد به نوع خاصی از آن نیاز دارند.

3. لوازم آرایشی

واردات لوازم آرایشی از دبی قطعاً سودآور است. زیرا  بازار لوازم آرایشی در امارات متحده عربی در چندین سال گذشته به طور قابل‌توجهی گسترش‌یافته است .برای واردات لوازم آرایشی باید نیاز دقیق بازار ایران و همچنین معروف‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای ایران را بشناسید.

4. تلفن همراه و لوازم جانبی آن

با پیشرفت تکنولوژی صنعت فناوری در بین مردم بسیار محبوب شده است. زیرا با وجود این فناوری تکنولوژی بسیاری از کارها آسان شده با فرصت‌های متفاوتی که در اختیار آنها قرار دارد، می‌توان فعالیت‌های مختلفی را در طول روز انجام داد؛ بنابراین می‌توانید به واردات کالاهایی مانند تلفن همراه و لوازم جانبی آن فکر کنید؛ چون موبایل و لوازم جانبی آن همیشه متقاضی دارد. مردم همیشه از این دستگاه استقبال می‌کنند.

5.     قطعات یدکی خودرو

خودروها دائماً در حال فرسودگی هستند و نیاز به تعمیر دارند به همین جهت ماشین‌های مختلفی را در تعمیرگاه‌ها و مکانیکی‌ها می‌توانید مشاهده کنید که به علت کمبود در قطعات بدون استفاده باقی‌مانده‌اند که خودروهای خارجی اصلی‌ترین این موارد به‌حساب می‌آیند؛ بنابراین اگر به دنبال سود هستید واردات لوازم یدکی خودرو از دبی را می‌توانید انتخاب کنید.

6.     لوازم‌خانگی

درصورتی‌که لوازم‌خانگی به‌صورت قانونی وارد ایران شود، تجار مجبور هستند آنها را با قیمت بالاتری به فروش برسانند که از لحاظ اقتصادی به‌صرفه نیست. به همین جهت به‌صورت قاچاق وارد ایران می‌شوند. زیرا که این کالاها سود زیادی دارد.

مزیت واردات کالا از دبی

  1. سرمایه‌گذاری کم برای خرید و واردات کالا از دبی
  2. تنوع محصولات در دبی به دلیل برخی تحریم‌ها در ایران و در نتیجه آن رونق اقتصادی
  3. حمل‌ونقل سریع کالاهای وارداتی
  4. خرید انواع کالاهای اروپایی باکیفیت از بازارهای دبی
  5. کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل برای تجار ایرانی به دلیل همسایگی دبی با ایران
  6. کم بودن تعرفه‌های گمرکی
  7. پرداخت نکردن هزینه برای ترخیص کالا در گمرکات امارات برای تجار ایرانی
  8. پرداخت پنج درصد از ارزش کل محصول وارداتی از تشریفات گمرکی در داخل گمرک ایران
  9. معافیت شرکت‌های ایرانی از واردات کالا برای پرداخت حقوق گمرکی طبق قوانین امارات

چه مواردی را برای واردات از دبی باید در نظر بگیریم؟

واردات از دبی امتیازهای زیادی برای تجار دارد؛ اما باید به این پروسه تجاری وارد بود و در این زمینه تخصص و تجربه بسیار داشت. اگر در عرصه تجارت خارجی فعالیت داشته باشید، می‌توانید سود خوبی از واردات کالاهای مختلف از دبی کسب کنید. در هنگام واردات از امارات باید مشخصات آن از فروشنده اماراتی گرفته و به همراه قیمت موردنظر در اظهارنامه گمرکی ثبت شود. اگر بدون قیمت در اظهارنامه ثبت شود، یعنی قیمت تمام شده کالا نیست و باید منتظر محاسبه حقوق گمرکی و هزینه حمل‌ونقل کالا و بیمه آن باشید تا از قیمت نهایی اطلاع پیدا کنید. همچنین اگر محصول یا کالای موردنظر نیاز به اخذ مجوز صادرات داشت باید مجوز و استاندارد آن را مطابق قوانین  ایران اخذ کنید. برای مثال اگر می‌خواهید از این کشور پوشاک وارد کنید مطابق قوانین ایران ممنوع باشد نباید نسبت به واردات انواع پوشاک اقدام کرد؛ چرا که این موضوع از فاکتورهای مختلفی مثل میزان تقاضا، شرایط بازار و زمان فروش و غیره تأثیر می‌پذیرد.

دیگر خدمات: ترخیص کالا از دبی

عوامل مؤثر در سودآوری کالاهای واردتی از دبی

  • عدم واردات کالاهای غیراستاندارد
  • اطلاع از مجوزهای لازم برای واردات کالا
  • تهیه کالاهای موردنظر از نمایندگی‌های معتبر 
  • سنجیدن شرایط پیش از واردات کالاهای پرسود
  • ارائه بروشور و کاتالوگ کالای وارداتی جهت بازاریابی در کشور
  • دریافت مجوز و استانداردهای لازم برای واردات کالای پرسود

در آخر …

اگر قصد تجارت در بازار دبی را دارید باید با قوانین و مقررات گمرکی و ترخیص کالاهایی که وارد می‌کنید آشنا باشید. در غیر این صورت می‌توانید از شرکت‌های فعال در این زمینه کمک بگیرید. شرکت بازرگانی سپاهان همراه در زمینه تجارت و واردات انواع محصولات و کالاها می‌تواند به شما کمک کند تا دراسرع‌وقت و با نازل‌ترین قیمت بهترین روش حمل را برای واردات کالای خود از دبی داشته باشید. لازم به ذکر است که انتخاب بهترین راه‌حل برای ترخیص و واردات کالا باعث کاهش هزینه‌ها و از طرفی کاهش قیمت تمام شده کالا می‌شود و سرمایه‌گذار می‌تواند از واردات کالا از دبی سود بسیار خوبی کسب کند. به‌این‌ترتیب می‌توان با دو محور بر روی یک هدف تمرکز کرد، زیرا می‌توان از واردات کالا سود خوبی کسب کرد و رقابت‌پذیری را در بازار کالا افزایش داد.

سؤالات متداول

کدام کشورها بیشترین واردات از دبی را دارند؟

کشورهای عربی، عربستان سعودی و ایران به ترتیب بیشترین میزان واردات از امارات را دارند.

کالاهای پرسود وارداتی از دبی کدام‌اند؟

قطعات خودرو، دستگاه‌های دیجیتال، لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از پرسودترین کالاهای وارداتی از دبی هستند.

4.6/5 - (10 امتیاز)

2 پاسخ

  1. سلام
    ۵۰۰ میلیون پول نقد دارم
    چی میتونم از دبی وارد کنم
    راحت هم بفروشم

    1. با سلام، برای پاسخ دقیق‌تر به سوال اینکه با این میزان چه وارداتی از امارات می‌توانید داشته باشید لطفا با شماره ۰۲۱۶۲۰۱۵۰۰۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *