مزیت‌ های مهاجرت به دبی (۹ مزیت اصلی)

مزیت مهاجرت به دبی

آنچه در این مطلب خواهید خواند

اخیراً دبی و امارات متحده عربی توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند، چرا که بسیاری از سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها در دوره قرنطینه کرونا به آنجا نقل‌مکان کردند؛ اما فقط افراد ثروتمند و مشهور نیستند که تصمیم به مهاجرت به دبی و امارات گرفته‌اند، بلکه بسیاری دیگر نیز همین تصمیم را اتخاذ کرده‌اند. دبی و امارات متحده عربی در طی سالیان اخیر به طور فزاینده‌ای تبدیل به کانونی برای مهاجرانی شده است که به دنبال مهاجرت به جایی هستند که در آن بتوانند نه‌تنها از نظر شغلی و حرفه‌ای، بلکه از نظر شخصی نیز رشد کنند. در این مطلب سپاهان همراه به مزیت‌های مهاجرت به دبی پرداختیم.

9 مزیت اصلی مهاجرت به دبی

برای شروع، ما سراغ 10 دلیل اصلی برای مهاجرت به دبی رفته‌ایم که به شرح زیر است:

1. فرصت‌های شغلی گسترده

مزیت کار در دبی فقط درآمد بالای آن نیست. کار در دبی همچنین می‌تواند راهی عالی برای پیشبرد سریع حرفه شما باشد، و راه را برای فرصت‌های جدید و مسئولیت بیشتر هموار کند.

پیشنهاد خواندنی؛ ثبت شرکت در دبی

مناطق شهری بزرگ مانند ابوظبی و دبی دارای اقتصادهای تجاری پر رونقی هستند و همیشه به استخدام متخصصان انگلیسی‌زبان نیاز دارند تا فناوری‌های خود را به‌پیش ببرند. دبی در حال تبدیل‌شدن به یک مرکز جهانی برای تجارت است و مطمئناً در حال حاضر بهترین مکان خاورمیانه برای تجارت است.

مهم نیست حوزه کاری تخصصی شما چیست، چرا که به‌احتمال زیاد فرصت شغلی برای شما در امارات وجود دارد.

2. درآمد معاف از مالیات در دبی

معافیت مالیاتی یک مزیت بزرگ است. حقوق در امارات معاف از مالیات است و این مسئله، همراه با نبودِ مالیات بر غذا، نوشیدنی، و سایر کالاها، می‌تواند امارات را به مکانی بسیار ارزان برای زندگی تبدیل کند؛ البته اگر بتوانید در مقابل خرج کردن درآمدتان برای خرید کالاهای برندهای درجه یک حاضر در دبی مقاومت کنید.

تا جایی که می‌توانید صرفه‌جویی کنید، و به‌سرعت پس‌انداز قابل‌توجهی جمع خواهید کرد که آن هم معاف از مالیات است. چند سال کار در دبی می‌تواند وضعیت مالی شما را برای زندگی تنظیم کند و به بازنشستگی راحت شما کمک کند.

بااین‌حال، برای بهره‌مندی بیشتر از معافیت‌های مالیاتی، پیشنهاد می‌کنیم در مورد امور مالیاتی خود مشاوره دریافت کنید تا از پرداخت مالیات‌بردرآمد یا سرمایه خود در کشور خود اجتناب کنید.

3. سواحل دیدنی

دبی که در ساحل جنوب شرقی خلیج‌فارس قرار دارد، در امتداد ساحل قرار دارد و منطقه شهری آن بین دریا و کوه قرار گرفته است. سواحل شنی مجلل آن در صحرای عربستان واقع شده و در کنار معماری شهری مجلل و فوق‌العاده جدید، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را به وجود می‌آورد

کارکردن در تمام طول روز در دفتر کار آسانی است، اما زمان استراحت خود را در ساحل بگذرانید، یا صبح در کوه پیاده‌روی کنید و برای ناهار در شهر باشید. تعادلی بهتر از اینجا بین زندگی شهری و روستایی پیدا نخواهید کرد!

4. مسکن ارزان

بازار املاک در دبی و امارات متحده عربی، بازار فوق‌العاده‌ای است؛ به‌خصوص اگر در نظر دارید که در آنجا زندگی کنید. وضعیت اقتصادی فعلی خرید خانه در دبی را بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌کند. بااین‌حال، اجاره به طور قابل‌توجهی گران‌تر است.

اکثر کارفرمایان با پرداخت مقداری اجاره پیش‌پرداخت (در بیشتر موارد، از شما انتظار می‌رود که اجاره سال پیش‌رو را بپردازید) یا با کمک به شما در پرداخت ودیعه به شما کمک می‌کنند تا جابه‌جا شوید و به دبی بیایید؛ بنابراین در مرحله مصاحبه برای شغل جدیدتان در مورد شرایط اقامتی خود بپرسید. البته، مسکن‌های امارات بسیار جدید و تازه‌ساز هستند؛ بنابراین، همه چیز مدرن و مطابق مد روز است: ایده‌آل برای شروع جدید شما.

5. امنیت بالا

داشتن احساس امنیت هنگام نقل‌مکان به کشور و فرهنگی جدید مهم است. خبر خوب این است که دبی امن‌ترین مکان در خاورمیانه برای گردشگران و ساکنان است. قوانین سختگیرانه آن به این معنی است که جرم و جنایت آن تقریباً وجود ندارد.

شما می‌توانید در امارات متحده عربی بدون نگرانی از امنیت شخصی زندگی کنید. 42 درصد از جمعیت زندان مرکزی دبی به دلیل عدم پرداخت بدهی در آنجا هستند و همچنین گروهی از زندانیان مدنی.

6. هاب فرودگاه‌های بین‌المللی

جمعیت بین‌المللی دبی حکم می‌کند که یک فرودگاه بزرگ و ارتباطات حمل‌ونقل متنوع موردنیاز است. فرودگاه بین‌المللی دبی سومین فرودگاه شلوغ جهان از نظر ترافیک مسافری است و پروازها به تقریباً تمام مقاصد گردشگری تنها 5 تا 6 ساعت فاصله دارند، بنابراین اغلب یک محل توقف برای مسافرانی است که پروازهای طولانی‌مدت دارند. در نتیجه، برای سفر به اقصی‌نقاط جهان دستتان باز خواهد بود.

پیشنهاد خواندنی؛ حمل هوایی

7. غذاهای متنوع و لذیذ

80 درصد از جمعیت فعلی امارات را مهاجران تشکیل می‌دهند و هر از چند گاهی، همه آن‌ها تمایل دارند راحتیِ حضور در کشور خود را احساس کنند. در نتیجه، دبی محل حضور رستوران‌هایی متعلق به کشورهای مختلف سراسر جهان است. هیچ کشوری در جهان وجود ندارد که رستوران اختصاص‌داده‌شده به آن را در دبی پیدا نکنید؛ بنابراین می‌توانید غذاهای سراسر جهان را امتحان کنید، بدون این که مجبور به ترک شهر جدید خود شوید.

اما پیشنهاد می‌کنیم درحالی‌که در دبی هستید، طعم‌ها و عطرهای جالب غذاهای خاورمیانه را نیز امتحان کنید.

8. دبی، مدرن‌ترین شهر جهان

رشد دبی در 20 سال گذشته سریع بوده است و تعداد کمی از نقاط دیگر روی کره زمین قادر به رقابت با آن هستند. علی‌رغم منطقه بیابانی و کمبود مشخص منابع طبیعی که اکثر شهرها و شهرک‌های دیگر از آن نشئت می‌گیرند، به لطف برنامه‌ریزی شهری فوق‌العاده و فناوری به‌کارگرفته‌شده در سراسر آن، رونق گرفته است.

9. بهترین مراکز خرید سراسر جهان

مرکز خرید دبی یکی از بهترین مزیت‌های مهاجرت به دبی

اگر به لطف کسب درآمد معاف از مالیات، تمام پول نقد اضافی خود را پس‌انداز نمی‌کنید، پس می‌توانید به‌طورجدی به فکر خرید باشید. مجموعه‌ای از بهترین مراکز خرید جهان با مدرن‌ترین طراحی‌ها، دبی را به طور بالقوه بهترین مکان جهان برای پول به‌کاربردن نقد تبدیل کرده است.

سخن اخر برای مهاجرت به

مهم نیست که فقط چند سال در امارات متحده عربی زندگی می‌کنید یا آن را به‌عنوان خانه دائمی خود انتخاب می‌کنید، مطمئناً دیدگاه شما را نسبت به زندگی تغییر می‌دهد.

با زندگی در دبی از فرهنگ عجیب‌وغریب عربی گرفته تا دنیای پرهیجان تجارت تجربه‌های شگفت‌انگیزی کسب خواهید کرد، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد، نگرش جدیدی نسبت به زندگی خواهید یافت و دیگر هرگز به دنیا به همان شکل قبلی نگاه نخواهید کرد.

3.2/5 - (24 امتیاز)

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *