سپاهان همراه حامی ویژه جشنواره برترین شرکت های صنایع حفاظتی و امنیتی ایران

آنچه در این مطلب خواهید خواند

سپاهان همراه حامی ویژه جشنواره برترین شرکت های صنایع حفاظتی و امنیتی ایران

به گزارش روابط عمومی سپاهان همراه، جشنواره برترین شرکت های صنایع حفاظتی و امنیتی فرصتی است تا فعالان اقتصادی و بزرگان این صنعت در کنار یکدگیر جمع شوند تا به بحث و تبادل نظر در رابطه آینده این صنعت بپردازند.

شرکت سپاهان همراه نیز به عنوان یکی از واردکنندگان اصلی دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی که در زمینه واردات، ترخیص و خریدخارجی این گونه کالاها به شکل تخصصی فعالیت می کند، به عنوان حامی ویژه این جشنواره در کنار بزرگان در جشنواره برترین شرکت های صنایع حفاظتی و امنیتی ایران حضور دارد.
همچنین سپاهان همراه در این همایش قصد دارد تا از مشتریان وفادار خود در زمینه واردات و ترخیص دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی به شکل ویژه ای تقدیر به عمل آورد. گروه بازرگانی سپاهان همراه با هدف ارائه خدمات تخصصی بازرگانی، حمل و ترخیص کالا در سال 1376 تأسیس شد. در طی این سال­ها، سپاهان همراه توانسته است سهم عمده­ای از بازار خدمات واردات در صنایع گوناگون از جمله تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و دوربین­های مداربسته و تجهیزات امنیتی را به دست آورد. سپاهان همراه در راستای تحقق اهداف خود و جلب رضایت همکاران تجاری با همکاری بیش از 200 کارشناس کارآزموده توانسته است نیاز طیف­های مختلف بازار را با کمترین هزینه و بیشترین سرعت برآورده سازد. در این راستا، با افتتاح دفاتر نمایندگی در نقاط مهم اقتصادی جهان از جمله شهرهای گوانجو و شنزن در کشور چین، دبی در کشور امارات متحده عربی، تهران و اصفهان در میهن عزیزمان، خدمت رسانی به شرکای تجاری با بهترین کیفیت ممکن انجام می­شود. وجه تمایز سپاهان همراه، ارائه خدمات تخصصی بازرگانی است. تجربه اندوخته شده از سال­ها فعالیت در امر ترخیص کالا، سرعت، دقت و کاهش هزینه ­ها و رضایت همکاران تجاری را به ارمغان آورده است. رمز موفقیت سپاهان همراه از بدو تأسیس تاکنون، رعایت موازین قانونی و همچنین ارائه مناسب­ترین راهکارها در جهت حفظ منافع شرکای تجاری است.

 

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *