بازرگانی سپاهان همراه میزبان شما در نمایشگاه کانتون 2016

آنچه در این مطلب خواهید خواند

بازرگانی سپاهان همراه میزبان شما در نمایشگاه کانتون 2016

شرکت بازرگانی سپاهان همراه با توجه به نقش و حساسیت نمایشگاه کانتون در تقویم تجارت بین الملی و حضور گسترده بازرگانان ایرانی در نمایشگاه کانتون، با حضور در این نمایشگاه و ایجاد غرفه ای آماده ارائه انواع خدمات بازرگانی، حمل و ترخیص  همراه با ارائه تسهیلات ویژه به شرکت کنندگان است.

به گزارش روابط عمومی سپاهان همراه، بزرگترین نمایشگاه صادرات و واردات هر ساله در دو فصل بهار و پاییز در شهر گوانجو برگزار می شود. این نمایشگاه که سهم عظیمی از آن را غرفه داران چینی تشکیل می دهند امروزه به بزرگترین نمایشگاه تجاری چین تبدیل شده است. در دوره قبلی نمایشگاه کانتون 177 هزار خریدار دراین نمایشگاه شركت كردند و ارزش كل معاملات این نمایشگاه به 27 میلیارد دلار رسید كه از دوره پیشین آن 7.5 درصد كمتر بود.

آنطور كه برآوردها نشان می دهد بازرگانانی از 200 كشور جهان از نمایشگاه بهاره كانتون كه تا 16 اردیبهشت ماه سال جاری ادامه می یابد، بازدید به عمل خواهند آورد. براساس آمارهای موجود، در یكصد و هجدهمین دوره این نمایشگاه 4 هزار و 161 بازرگان، تاجر و فعال اقتصادی از ایران در این نمایشگاه حضور داشتند كه این تعداد در دوره های گذشته 3 هزار و 732 نفر بوده است. بازرگانی سپاهان همراه نیز با توجه به حضور فعال بازرگانان ایرانی در این نمایشگاه با ایجاد غرفه ای آماده ارائه انواع خدمات حمل و بازرگانی همراه با ارائه تسهیلات ویژه برای شرکت کنندگان در این نمایشگاه است. بین سالن های B و C در غرفه T72 منتظر میزبانی از شما عزیزان هستیم.

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *