معرفی ۱۱ بازار عمده فروشی گوانگ ژو چین

معرفی ۱۱ بازار عمده فروشی گوانجو چین

آنچه در این مطلب خواهید خواند

در شهر گوانجو چین بیش از هزار فروشگاه عمده فروشی وجود دارد که ۴۰ دسته‌بندی کالا را در آنجا می‌توانید پیدا کنید. یک نکته قابل توجه این است که قبل از واردات و خرید از چین باید بازار اصلی این کالاها نظیر لباس، کفش، کیف، کالاهای چرمی، لوازم جانبی، کالاهای الکترونیکی و… را بشناسید و سپس به خرید و واردات بپردازید. درباره این ۱۱ بازار عمده فروشی گوانجو و تمامی اطلاعات مهم آن را بیشتر بدانید.

بازار لباس بایما گوانگ ژو(Baima)

در حال حاضر، این بزرگ‌ترین بازار عمده‌فروشی پوشاک درجه یک در گوانگژو چین است که می‌توانید بهترین لباس‌ها را به‌صورت عمده از آنجا بخرید. اگر دنبال خرید بهترین لباس‌های زنانه در بازار بایما هستید بهتر است به طبقات اول، چهارم و پنجم، سر بزنید. ممکن است با جیب خالی برگردید اما مطمئناً دست‌خالی برنمی‌گردید. در طبقه‌های دیگر قیمت و البته کیفیت لباس‌ها آن‌قدرها بالا نیست.

آدرس بازار لباس بایما گوانگ ژو:

  • No.16, Zhannan Road, Yuexiu District; close to Guangzhou Railway Station
  • ساعت کاری: ۸:۳۰ – ۱۷:۳۰

بازار عمده فروشی لباس شاهه(shahe)

بازار عمده فروشی شاهه به عنوان یکی از سه مرکز عمده فروشی و توزیع پوشاک در گوانگژو است. این بازار بهترین جا برای خرید لباس های زنانه و مردانه کیفیت پایین و ارزان است. در ضمن اگر قصد خرید شلوار جین در کیفیت‌ها و قیمت‌های متفاوت را دارید، حتما به این بازار سر بزنید زیرا شاهه بورس این نوع پوشاک است.

آدرس بازار لباس شاهه گوانجو:

  • East Guangyuan Road, Tianhe District
  • ساعت کاری: ساعت ۵ تا ۱۱ در روز‌های اداری و ساعت ۵ تا ۱۴ در روزهای تعطیل

بازار عمده فروشی پوشاک شیسان هانگ(Shisanhang)

بازار شیسان هانگ یکی از شلوغ‌ترین بازارهای گوانگ‌ژو است که در آن می‌توانید انواع لباس‌های چرمی، بافتنی، ژاکت، کت‌وشلوار، پیراهن، شلوار جین و غیره را با قیمت پایین پیدا کنید.

این بازار به دلیل داشتن لباس با قیمت‌های پایین یکی از محبوب‌ترین بازارهای لباس گوانگ‌ژو است که خریداران را از سراسر جهان (عمدتاً از روسیه و آسیای جنوب شرقی) به خود جذب می‌کند.

آدرس بازار لباس شیسان هانگ گوانجو:

  • At the junction of Shisanhang Road and Doulangshang Street, Liwan District
  • ساعت کاری: ۹ – ۱۴
معرفی ۱۱ بازار عمده فروشی گوانجو چین

بیشتر بخوانید: کدام یک از شهرهای چین برای تجارت مناسب‌تر هستند؟

بازار بزرگ کفش گوانگدا(Guangda clothing)

بازار خارجی کفش گوانگدا بزرگ‌ترین بازار عمده فروشی کفش در جنوب چین است. در این بازار انواع کفش مانند کفش ورزشی، کفش پیاده‌روی، نیم بوت، کفش چرمی و کفش بچگانه عرضه می‌شود. خلاصه کفشی نیست که شما بخواهید و در این بازار نباشد. قیمت کفش‌های این بازار بسیار مقرون‌به‌صرفه است به همین دلیل مشتریان خارجی از خاورمیانه، آمریکای لاتین و آفریقا و … نیز دارد.

آدرس بازار بزرگ کفش گوانگدا:

  • at the junction between Fenghuang Grand Avenue and Qingcha Road, Baiyun District

بازار عمده فروشی اسباب بازی لی‌وان(Liwan Toy)

بازار عمده فروشی اسباب‌بازی لی‌وان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای عمده فروشی اسباب‌بازی در استان گوانگدونگ است. در این بازار بیشتر اسباب‌بازی‌های برقی، اسباب‌بازی‌های کنترل صوتی، اسباب‌بازی‌های کنترل از راه دور و … وجود دارد. باوجوداینکه این بازار عمده فروشی است اما دیده شده که فروشگاه‌های بازار لی‌وان خرده‌فروشی نیز می‌کنند.

آدرس بازار لی‌وان گوانجو:

  •  No. 36-38, Zhongshan Eighth Road, Liwan District

بازار عمده فروشی محصولات چرمی سان یوان لی

این بازار عمدتاً به عمده فروشی انواع محصولات چرمی به‌ویژه کیف و چمدان مشغول است. در  این بازار می‌توانید انواع محصولات چرمی را از برندهای داخلی و خارجی پیدا کنید. البته تا زمانی که کالاهای زیادی خریداری نکنید، نمی‌توانید تخفیف خوبی بگیرید.



آدرس بازار سان یوان لی گوانجو:

  • Sanyuanli Grand Avenue, next to Guangzhou Railway Station.
  • ساعت کاری: ۹ – ۱۸

بیشتر بخوانید: معرفی ۴ تا از بهترین مرکز خریدهای شنزن

فروشگاه لوازم آرایشی Beauty Exchange Center

این بازار بزرگترین بازار لوازم آرایشی در گوانگژو است که عمدتاً لوازم آرایشی درجه یک، لوازم شستشو و محصولات مو را ارائه می دهد.

بازار لوازم جانبی چاینا پلازا گوانگجو

اگر برای خرید لوازم جانبی آیفون و آی‌پد و سایر لوازم الکترونیکی خود وقت و یا حوصله ندارید از میان همه غرفه‌های روباز گوانگژو بچرخید، پیشنهاد می‌کنیم مستقیماً به طبقه چهارم China Plaza بروید. تعداد زیادی از مغازه‌ها در این مرکز خرید وجود دارند که هر نوع لوازم جانبی قابل‌تصور را می‌توانید در آنجا پیدا کنید.

برخی از این لوازم جانبی‌ها کالاهایی هستند که شما آنها را در همه‌جای چین می‌بینید، با این تفاوت که ممکن است همان کالا 4 یا 5 برابر قیمت بالاتری داشته باشد. حتماً قبل از خرید، کل بازار و مغازه‌ها را زیرورو کنید و از همه قیمت بگیرید؛ خیلی از این فروشگاه‌ها ممکن است گران‌فروشی کنند یا به‌اصطلاح سرتان کلاه بگذارند.
در چاینا پلازا، می‌توانید بهترین فروشگاه‌ها را باتوجه‌به معیارهای خودتان پیدا کنید، اگر به‌صورت گروهی سفر کرده‌اید و می‌خواهید خرید کنید به یاد داشته باشید که قیمت تمام مغازه‌ها را درآورده و پس از آن تصمیم بگیرید که از کدام فروشگاه می‌خواهید خرید عمده لوازم جانبی خود را انجام دهید.

آدرس بازار لوازم جانبی چاینا پلازا گوانگجو:

  • China Plaza, Yuexiu District, Guangzhou, Guangdong Province, China

بازار لوازم الکترونیکی و لوازم‌خانگی هایین(Guangzhou Haiyin Electrical Appliances Market)

در سال 1991 به‌عنوان اولین بازار تخصصی لوازم الکتریکی خانگی در گوانگژو افتتاح شد. در این بازار ۱۰۰۰ نوع مختلف لوازم‌خانگی و مخابراتی وجود دارد.
حوزه تجاری بازار شامل چهاربخش عمده است:

بخش قدیمی این بازار عمدتاً با لوازم‌خانگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، تهویه مطبوع، هواکش و آب‌گرم‌کن، بر همچنین واکی‌تاکی و اسپیکر و … سروکار دارد. بخش جدید عمدتاً شامل لوازم صوتی، تجهیزات بازی‌های الکترونیکی، تلویزیون LED، تلفن‌های همراه و محصولات دیجیتال است.بخش دوم بیشترین مغازه‌ها را در بازار دارد، با فروشگاه‌هایی از لوازم صوتی، گوشی‌های همراه، محصولات دیجیتال، اسباب‌بازی‌های الکترونیکی، دستگاه‌های نظارت و بازرسی امنیتی و … در طبقات دوم و سوم عمدتاً لوازم اداری از جمله رایانه و چاپگر وجود دارد.

لیست مراکز خرید عمده در گوانجو

فروشگاه عمده فروشیآدرسمحصولات
Buyun TiandiNo. 26 Zhanxi Roadکفش‌های درجه۱ و ۲
Jiefang Road Shoes MarketSouth Jiefang Roadکفش‌های درجه ۳
Haiyin Electric AppliancesNo.58 West Donghu Roadکامپیوتر و لوازم جانبی آن
Haiyin Electronics MarketNo. 21 Dashatou Roadمحصولات صوتی و ارتباطی
West Lake Clothes SquareNo. 63 West Lake Roadلباس‌های درجه ۱ و۲
Jiangnan Wedding Dress StreetNo.12 Jiangnan Grand Avenueلباس عروس
Xindadi Clothes MarketNo.108-122, Zhanqian Roadلباس بچه
Debao Trading MarketNo. 190, Yide Roadأسباب بازی، هدایا و وسایل جشن
Wanling SquareNo. 39, South Jiefang Roadأسباب بازی
Sanyuanli Small Ware MarketZiyuangang, Sanyuanliلوازم و محصولات UGC
Ziyuangang Leather MarketNo. 2-4, Ziyuangang Roadکیف دستی، کیف پول، چمدان
Guihuagang Leather MarketNo.28, North Jiefang Roadکیف، چمدان، کیف دستی
Liwan SquareNo.9, Dexing Roadکریستال و جواهرات
Huaxing Daily Supplies Wholesale MarketNo. 42-1, Fengsheng Streetحوله، محصولات تمییز کننده، رخت‌آویز، فنجان
Kapok International Fashion CityNo.184, West Huanshi Roadلباس، زیور آلات
Huimei International Clothes CityNo.139 West Huanshi Roadلباس‌های شیک و درجه ۱

بازار عمده فروشی ملزومات هتلی:

بازار عمده فروشی ملزومات هتلی Nantian در گوانگجو بزرگترين بازار فروش ملزومات هتلی چين است. محصولات عمدتا شامل تجهيزات آشپزخانه، دستگاه هاي آشپزی، تجهيزات نانوایی، تجهيزات رستورانی تجهيزات يخچالی، دستگاه هاي يخ، بشقاب هایی چینی و غربی، سراميك، ظروف بلوری، ماشين هاي تميز كننده، حوله، رخت خواب و… است. اين بازار نه تنها در چين بلكه براي بسياري از كشورها مانند آمريكا، آلمان، فرانسه، كره جنوبی، ژاپن، آفريقا و … آشناست. اگر شما تاجر لوازم هتل هستيد اينجا مكان مناسبی است.

آدرس: Luoxi bridge Guangzhou Avenue South, Guangzhou

بازار عينك گوانجو:

آدرس: Guangzhou renminzhonglu 260

نزديك خيابان Renmin Zhong تعدادی بازار عمده فروشی عينك، عينك آفتابی، لنز های تماسی و ابزار نوری پيدا می كنيد. هنگامی كه از شمال تا جنوب اين خيابان را طی می كنيد حداقل سه بازار در سمت چپ خيابان خواهيد ديد . هر بازار 2 تا 4 طبقه دارد.

4/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *