گوگل حذف اکانت‌های غیرفعال را کلید زد

گوگل حذف اکانت‌های غیرفعال را کلید زد

آنچه در این مطلب خواهید خواند

به گزارش خبرگزاری سپاهان همراه به نقل از خبرگزاری تسنیم، گوگل برای حساب‌‌هایی که به مدت حداقل دو سال غیر‌فعال بوده‌اند، اخطاریه‌ای مبنی بر حذف دائمی حساب ارسال کرد. بر اساس این اخطاریه، اگر کاربران به حساب‌های خود وارد‌ نشوند، باید منتظر حذف دائمی از تاریخ 10 آذر به بعد باشند.

این پیام‌های هشدارآمیز بخشی از تغییرات سیاستی اخیر گوگل است که در ابتدای سال اعلام شد. این اخطاریه‌ها موضوع چندان عجیبی نیستند. گوگل حدود 6 ماه قبل اعلام کرد اکانت‌هایی که برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند، در معرض آسیب‌های امنیتی هستند. بر همین‌اساس، گوگل سیاست خود را بازبینی و اعلام کرد که اکانت‌هایی که بیش از دو سال بدون استفاده باقی بمانند، حذف خواهند‌ شد.

با حذف حساب کاربری، تمامی خدمات مرتبط با آن و Workspace گوگل برای همیشه از بین خواهند رفت. به بیانی دیگر، تمامی عکس و فیلم‌های ذخیره‌شده در Photos، فایل های ذخیره‌شده در گوگل درایو، اسناد، یادداشت‌ها و سایر موارد وابسته به اکانت حذف می‌شوند.

فرایند حذف حساب کاربری، به‌صورت رسمی از آذر ماه آغاز می‌شود؛ اما قبل از آن چندین پیام هشدار به صاحبان حساب ارسال خواهد شد. گوگل فرایند حذف اکانت را به تدریج شروع خواهد کرد؛ اکانت‌هایی که ساخته شده‌اند ولی هیچ‌گاه مورد استفاده قرار نگرفته‌اند، زود‌تر از سایر اکانت‌ها حذف‌ خواهند شد.

اگر حساب کاربری شما در خطر حذف شدن باشد، گوگل ماه‌ها قبل از حذف کردن حساب، چندین پیام هشدار را ارسال می‌کند. این غول فناوری از یک مرحله‌ی احتیاطی دیگر هم بهره می‌برد و پیام هشدار را به صندوق ورودی حساب دیگری که به عنوان ایمیل بازیابی تنظیم شده‌‌ است نیز ارسال خواهد‌‌ کرد.

شرکت بازرگانی سپاهان همراه اخبار داغ روز را روزانه توسط شبکه‌های خبری معتبر با شما همراهان همیشگی به اشتراک می‌گذارد جهت کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه وارد لینک زیر شوید:

https://tn.ai/2986615

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *