پیام دبیر کل نمایشگاه صادرات و واردات چین (کانتون)

آنچه در این مطلب خواهید خواند

پیام دبیر کل نمایشگاه صادرات و واردات چین

نمایشگاه صادرات و واردات چین که به نمایشگاه گوانگجو نیز معروف است بصورت مشترک توسط وزارت بازرگانی جمهوری خلق چین و استانداری ایالت گواندونگ میزبانی شده و مسئولیت برگزاری این نمایشگاه برعهده مرکز تجارت خارجی چین است.

 به گزارش روابط عمومی سپاهان همراه، این نمایشگاه سالی دو مرتبه در فصل های بهار و پاییز در شهر گوانگجو برگزار می شود. نمایشگاه کانتن با سابقه برگزاری 118دوره از آغاز بهار 1957 به نماد و سمبل نمایشگاه های چین معروف شده است.

این نمایشگاه دارای رویدادی جامع و بین المللی با دیرینه ترین سابقه در بزرگترین مقیاس با کامل ترین سبد محصولات و بیشترین تعداد بازدید کننده از اقصی نقاط دنیا و بیشترین گردش مالی در چین است. همچنین نمایشگاه کانتون به عنوان نمایشگاه اول چین نام گذاری شده است.
با بیش از نیم قرن سابقه، نمایشگاه کانتون هرگز در طول این سالها علی رغم چالش های اقتصادی و سیاسی بین المللی در برگزاری این نمایشگاه توقفی به وجود نیامده است. 58 سال توسعه ثبت شده در زمینه بخش تجارت خارجی گواه بر تبادل چین با اقصی نقاط جهان در زمینه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بوده است.
در طول این 117 دوره برگزار شده مجموع صادرات چین معادل 1.1506 تریلیون دلار و تعداد خریداران خارجی 7.27 میلیون نفر بودند. مساحت این نمایشگاه 1.18 میلیون متر مربع بوده که در هر دوره 24.000 شرکت چینی و خارجی در این نمایشگاه غرفه دارند.
در هر دوره چیزی حدود 200 هزار خریدار و بیش از 200 کشور دنیا در این نمایشگاه شرکت می کنند. حتی در این شرایط پیچیده اقتصاد بین الملل نیز تعداد خریداران در این نمایشگاه ثابت باقی مانده و کاهش پیدا نکرده است.

دبیرکل نمایشگاه کانتون 2016

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *