بهترین مراکز خرید دبی را بشناسید

مراکز خرید دبی

آنچه در این مطلب خواهید خواند

مراکز خرید دبی، مظهر مدرنیته جهان‌وطنی این شهر است که با ارزش‌های سنتی، حال و هوای دلپذیر، معاملات عالی، فضاهای باز وسیع و غذاخوری‌های خوشمزه آمیخته شده است. این شهر فوق مدرن تقریباً هر تجربه‌ای را که تصور می‌کنید به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد مانند: غذای فوق‌العاده، تفریح خانوادگی یا لحظات عاشقانه برای زوج‌ها. همچنین تجربه خرید هیجان‌انگیزی برای یافتن سوغاتی، هدیه یا دیگر محصولات پیدا خواهید کرد. بیایید نگاه عمیق‌تری به مال‌ها و بازارهای جذاب دبی داشته باشیم. در این مطلب شرکت بازرگانی سپاهان همراه به معرفی بهترین مراکز خرید دبی پرداختیم.

دبی مال

دبی مال تجربه‌ای ژرف و مدرن را در یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان با هزاران جاذبه خانوادگی، هنر و مد و حتی یک آکواریوم کامل ارائه می‌دهد. این مرکز خرید دارای بیش از 1200 خرده‌فروشی است که برندهای معتبری مانند تاپ‌شاپ، مارک‌های معروف فروشگاه‌های بزرگ بین‌المللی مانند Bloomingdales، و بخش Fashion Avenue آنها را پوشش می‌دهند، جایی که جدیدترین برندهای لباس را خواهید یافت. همچنین در این مال می‌توانید تمام برندهای لوکس مانند دیور و فندی را پیدا کنید.

برای تفریح خانوادگی می‌توانید به یک پیست اسکیت سرپوشیده به‌اندازه المپیک بروید یا به آکواریوم دبی و باغ‌وحش زیر آب بروید تا زندگی عجیب‌وغریب زیر دریا را ببینید. مانند هر مرکز خرید خوب، فودکورت و غذاخوری‌های فراوانی نیز وجود دارد که در مرکز شهر قرار دارند.

مکان: دبی، امارات متحده عربی، خیابان مرکز مالی، در امتداد جاده شیخ زاید، جنب برج خلیفه

زمان فعالیت: یکشنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا نیمه‌شب، پنجشنبه تا شنبه از ۱۰ صبح تا ۱ بامداد

تلفن: +۹۷۱ ۸۰۰ ۳۸۲۲۴۶۲۵۵

مال امارات

بازار های دبی-مرکز خرید امارات

مرکز خرید امارات طیف گسترده‌ای از لباس‌های پوشیده، مد خیابانی و برندهای مد روز را در محیطی مجلل، در کنار جاذبه‌های سرپوشیده فراوان ارائه می‌دهد. این مرکز خرید یک فروشگاه اپل به سبک بوتیک، برندهایی مانند هاروی نیکولز و مارکس اند اسپنسر، و منطقه Fashion Dome با هزاران تن از جذاب‌ترین طراحان در فروشگاه‌های کوچکشان ارائه می‌کند. همچنین، رستوران‌های بی‌نظیر و کافی‌شاپ‌های دنج نیز در این مال حضور دارند. درعین‌حال، می‌توانید در هر زمانی از سال از یک پیست اسکی سرپوشیده بالا بروید یا به سمت سیاره جادویی مناسب برای کودکان بروید.

این مرکز خرید وسیع که فضایی شیک و مجلل را با معاملات عالی و فعالیت‌های سرگرم‌کننده برای همه ارائه می‌دهد، تنها 13 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد.

مکان: دبی، امارات متحده عربی، خیابان شیخ زاید، البرشا، البرشا 1

زمان فعالیت: دوشنبه تا پنجشنبه از 10 صبح تا 10 شب، جمعه تا یکشنبه از 10 صبح تا نیمه‌شب

تلفن: +971 800 6636255

مال ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه مکانی برای کاوش و جستجو است و 6 صحن با الهام از سفرهای کاشف همنام خود به اندلس، مصر، تونس، هند، ایران و چین ارائه می‌دهد. هر صحن با کاشی‌کاری‌های استادانه و موزاییک، سقف‌های بلند رنگ‌آمیزی شده تا آسمان آبی بی‌پایان را تداعی کند و حتی مجسمه فیل طلایی غول‌پیکر پوشیده شده است. البته، خرید از دبی هدف اصلی در اینجا است، و شما مجموعه کاملی از مد، چه لباس‌های مجلل و خیابانی، و هم فروشگاه‌های سبک زندگی و کالاهای ورزشی را خواهید یافت، همگی با تبلیغات مورد انتظار و رویدادهای منظم.

این مرکز خرید تجربه بین‌المللی منحصربه‌فردی را که از سفرهای خود می‌خواهید و همچنین هزاران برند شناخته شده را به شما ارائه می‌دهد. مال ابن بطوطه تنها 20 دقیقه با ماشین از جنوب مرکز شهر فاصله دارد.

مکان: دبی، امارات متحده عربی خیابان شیخ زاید، ویلای جبل علی

زمان فعالیت: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، جمعه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا نیمه‌شب

تلفن: +971 4 368 5543

دبی فستیوال سیتی

لوکس ترین مراکز خرید دبی

دبی فستیوال سیتی در امتداد سواحل نهر دبی بیش از 400 فروشگاه و خدمات با غذاخوری در کنار آب، نمایش نور لیزری و نمایشگرهای سرگرمی فوق مدرن ارائه می‌دهد. فروشگاه‌های این مرکز شامل یک فروشگاه غول‌پیکر IKEA است. در بیرون، می‌توانید در امتداد Canal Walk این مرکز خرید قدم بزنید که دارای چندین غذاخوری زیبا، مجلل و خودمانی در کنار آب است. در فستیوالِ Bay، می‌توانید نمایش IMAGINE با فواره، نور و لیزر را هر شب تماشا کنید. این نمایش رکوردهایی را برای استفاده از فناوری‌هایی مانند طرح‌ریزی صفحه‌نمایش آب و نقشه‌برداری دائمی طرح‌ریزی به ثبت رسانده است.

دبی فستیوال سیتی یک مرکز خرید است که همچنین یک تجربه سرگرمی کامل در کنار آب است و فقط 18 دقیقه با ماشین از شرق مرکز شهر فاصله دارد.

مکان: دبی – امارات متحده عربی

مال میردیف

مرکز خرید میردیف بیش از 430 فروشگاه و خدمات و همچنین گزینه‌های سرگرمی نوآورانه را ارائه می‌دهد که برای همه از افراد اهل هیجان گرفته تا خانواده‌ها جذاب است. برخی از جاذبه‌های اصلی خرید در اینجا عبارت‌اند از فروشگاه‌های بزرگ لنگر، Centrepoint و Debenhams. همچنین می‌توانید به iFly، یک تجربه چتربازی در فضای داخلی، سر بزنید و آن را تجربه کنید. برای تفریح خانوادگی، می‌توانید به بچه‌ها اجازه دهید در Little Explorers بازی کنند یا به یک سالن بولینگ سرپوشیده ۱۲ باند بروید تا چند بازی انجام دهند. همه چیز را اینجا پیدا خواهید کرد: لوازم‌خانگی، لوازم الکترونیکی، لباس‌های مد روز، کفش، بازی و هدایا.

میردیف تجربه بازارگردی را به سطح بالاتری می‌برد. این مرکز خرید در یک منطقه حومه شهر است که فقط 20 دقیقه از شرق مرکز شهر فاصله دارد.

مکان: دبی، امارات متحده عربی، خیابان شیخ محمد بن زاید، میردیف

زمان فعالیت: دوشنبه تا پنجشنبه از 10 صبح تا 10 شب، جمعه تا یکشنبه از 10 صبح تا نیمه‌شب

تلفن: +971 800 226255

پیشنهاد خواندنی: واردات از دبی

اوت‌لت دبی

مرکز خرید اوت لت دبی مکانی برای یافتن معاملات فوق‌العاده و قیمت‌های فروش در تمام طول سال در فروشگاه‌های کارخانه‌ای است که به‌طورکلی دارایی‌های مازاد و قیمت‌های مناسب را ارائه می‌دهند. اگر به دنبال بهترین طراحان مد لباس هستید، اما نمی‌خواهید قیمت‌های بوتیک را بپردازید، مارک‌های طراحانی مانند Diane von Furstenberg، Marc Jacobs و Burberry را در اینجا بررسی کنید. به دنبال ابزار، ابزار، لوازم الکترونیکی، جواهرات یا عطر هستید؟ در اینجا نیز گزینه‌های زیادی برای این موارد خواهید یافت. حتی بهتر از آن، روز دوشنبه برای روز فروش هفتگی به اینجا سر بزنید و در برخی از فروشگاه‌ها تا 50 درصد تخفیف دریافت کنید.

شکارچیانی که به دنبال معاملات عالی برای کالاهای گران‌قیمت هستند، نمی‌خواهند این مورد را از دست بدهند. تنها حدود 20 دقیقه از جنوب شرقی مرکز شهر فاصله دارد.

مکان: دبی، امارات متحده عربی، خیابان دبی، العین، مسیر 66، دبی اوتلت مال

زمان فعالیت: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، جمعه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا نیمه‌شب

تلفن: +971 4 423 4666

وافی سیتی

حراجی های دبی-وافی سیتی

وافی سیتی یکی از نمادین‌ترین مراکز خرید در دبی است که تجربه خرید کاملی را در محیطی با الگوبرداری از مصر باستان همراه با حال و هوای مجلل ارائه می‌دهد. این مرکز خرید به همان اندازه که یک تجربه خرید است، فرصت عکاسی نیز دارد. وقتی به محیط بیرون وافی سیتی نزدیک می‌شوید، چیزی را خواهید دید که به نظر می‌رسد یک گورستان یا معبد مصری با مجسمه‌های غول‌پیکر و پیچیده و پیکره‌های کنده‌کاری‌شده است. در داخل آن تعداد زیادی بوتیک مد به سبک خاورمیانه و همچنین طیف گسترده‌ای از برندهای لوکس مد بین‌المللی را خواهید دید.

در این مرکز خرید احساس می‌کنید که در خیابان‌های مصر باستان قدم می‌زنید، درحالی‌که بهترین مارک‌های مدرن را ارائه می‌دهد. این مرکز خرید 11 دقیقه با شمال شرقی مرکز شهر فاصله دارد.

مکان: دبی – امارات متحده عربی، خیابان عود متا، ام حریر 2

زمان فعالیت: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، جمعه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا نیمه‌شب

تلفن: +971 4 324 4555

مال برجمان

مرکز خرید برجمان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است، اما هنوز برخی از بهترین برندهای مدرن و تجربه‌ای خانوادگی را با امکانات سرگرمی فراوانی ارائه می‌دهد. همه برندهای پیشرو مانند H&M و Zara را در این مرکز خرید خواهید یافت، و این گزینه را خواهید داشت که یک فیلم پرفروش را در یک سالن سینمای مولتی پلکس پیشرفته تماشا کنید. این مرکز خرید مجموعه‌ای کامل از فودکورت و گزینه‌های غذاخوری نشسته را ارائه می‌دهد و کل مکان به سبکی رنگارنگ و دلپذیر تزئین شده است.

چه به دنبال مد خیابانی باشید و چه فقط تجربه‌ی یک خرید روزانه را می‌خواهید، این مرکز خرید مکان مناسبی است. مرکز خرید برجمان فقط 19 دقیقه رانندگی از شمال مرکز شهر فاصله دارد.

مکان: امارات متحده عربی، دبی، خیابان خالد بن الولید – المنخول

زمان فعالیت: یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب، جمعه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا نیمه‌شب

تلفن: +971 4 352 0222

پیشنهاد خواندنی: معرفی بهترین مراکز خرید قطر

مال دبی مارینا

دبی مارینا مال یک تجربه خرید معمولی و خانوادگی با برندهای مختلف بین‌المللی و خدمات مد مقرون‌به‌صرفه با فضایی آرام ارائه می‌دهد. این مرکز خرید بیش از 160 فروشگاه و خدمات ارائه می‌دهد و شامل یک منطقه بازی کودکان برای کودکان است. این مرکز خرید سرگرم‌کننده و مناسب برای خانواده‌ها در دبی است که در 22 دقیقه با ماشین تا جنوب مرکز شهر فاصله دارد.

مکان: امارات متحده عربی، دبی، خیابان شیخ زاید، دبی مارینا – دبی

زمان فعالیت: یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب، جمعه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا نیمه‌شب

تلفن: +971 4 436 1020

مرکاتو

مرکز خرید مرکاتو برای تداعی تجربه قدم‌زدن در ایتالیای دوره رنسانس با کف سنگ‌فرش و میدان‌هایی که جدیدترین برندهای بین‌المللی را ارائه می‌کنند ساخته شده است. در اینجا فروشگاه‌هایی مانند Gap، Laura Ashley، Mango، Jack Willis و دیگر برندهای معتبر را خواهید یافت. همچنین می‌توانید فروشگاه‌های غذایی منحصربه‌فردی مانند رستوران هندی Gazebo، بار شکلات آلیسون نلسون و سایر فروشگاه‌های مواد غذایی خاص را پیدا کنید. این مرکز خرید حتی دارای یک بخش مرکز سرگرمی ویژه است که به طور خاص به کودکانی که در حال بازی و سوارکاری هستند اختصاص‌داده‌شده است.

این مرکز خرید تجربه‌ای مفرح و حال و هوایی کلاسیک و قدیمی را ارائه می‌دهد که به شما اجازه می‌دهد درحالی‌که آخرین برندهای مدرن را بررسی کنید، به خارج از دبی و اروپای دوره رنسانس بروید. این مرکز خرید در فاصله 8 دقیقه‌ای از غرب مرکز شهر دبی در امتداد اسکله قرار گرفته است.

مکان: امارات متحده عربی، دبی، خیابان جمیرا بیچ – جمیرا – جمیرا 1

زمان فعالیت: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

تلفن: +971 4 344 4161

سوالات متداول

بزرگ ترین مرکز خرید دبی کدام است؟

دبی مال

اجناس برند در کدام مرکز خرید با تخفیف هستند؟

مرکز خرید اوت لت دبی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *