شرایط دریافت مستر کارت در ایران +جزئیات

آنچه در این مطلب خواهید خواند

شرایط  گرفتن مستر کارت

شرایط گرفتن مستر کارت و جزییات استفاده از کارت اعتباری با عنوان ویژن کارت ایرانیان در ایران اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی سپاهان همراه به نقل از شرکت پست، نجاری عضو هیات مدیره پست از انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت ویژن کارت ایرانیان خبر داد و افزود: در راستای توسعه همکاری های دو جانبه به ویژه تعاملات مالی، شرکت پست در زمینه خدمات مستر کارت با شرکت یاد شده مشارکت می نماید.
عضو هیات مدیره پست با اشاره به دسترسی آسان هموطنان به واحدهای پستی بیان داشت: براساس توافق صورت گرفته فرایند های احراز هویت، ثبت نام، تایید و تحویل این کارت های اعتباری به پست سپرده شده است.
وی ادامه داد: متقاضیان پس از دریافت کارت از طریق وب سایت شرکت مذکور می توانند نسبت به شارژ کارت صادره اقدام نمایند.
نجاری درخصوص شرکت ویژن کارت ایرانیان اظهار داشت: این شرکت مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح داخلی و بین المللی را کسب نموده و تنها شرکت داخلی مورد تایید از سوی مستر کارت جهانی می باشد.
عضو هیات مدیره با بیان این که بانک های طرف قرارداد شرکت مذکور بانک های HSBC ،ملی چین ، ملی هنگ کنگ و چندین بانک دیگر می باشند افزود: دارندگان کارت های مذکور می توانند از طریق سایت های مسترکارت، ترانس فارکس و وب سایت ویژن کارت ایرانیان از طریق تخصیص کد کاربری خدمات مربوطه نظیر: مشاهده موجودی،خرید الکترونیکی، فریز نمودن کارت و … را دریافت نمایند.
نجاری درخصوص دفاتر ارایه کننده این خدمت جدید گفت: در حال حاضر خدمات مستر کارت از طریق دفاتر پست سهند واقع در خیابان شهید بهشتی و منطقه 15 پستی واقع در خیابان شهید مفتح به شهروندان ارایه می شود.
وی افزود: همچنین از اول شهریورماه سال جاری تمامی مناطق پستی تهران و از اول مهرماه در 170 واحد منتخب سراسر کشور مستر کارت ثبت نام و صادر خواهد شد.

نجاری با بیان این که این کارت های اعتباری به صورت کارت های پیش پرداخت می باشد خاطرنشان کرد: اين نخستین بار است كه هموطنان بدون هیچگونه نگراني و دغدغه خاطر مي توانند از كارت هاي مذكور براي انجام تبادلات مالي بين المللی به صورت قانونمند استفاده كنند .
عضو هیات مدیره گفت: این کارت ها در 190 کشور دنیا معتبر و قابل استفاده می باشد و حمل و نقل آسان و مطمئن پول را در سرتاسر جهان فراهم آورده است.
وی اظهار امیدواری کرد: این خدمت جدید مالی بتواند درهای توسعه تجارت الکترونیک را به روی کشور بگشاید.
براساس این گزارش، این خدمت جدید پستی روز گذشته همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دولت با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

سخنگوی شرکت پست_محمد حسن ترابی در گفت و گو با تجارت نیوز اظهار داشت : هزینه صدور مستر کارت برای هر فرد به مبلغ 350 هزار تومان می باشد و برای صدور این کارت نیاز به 6 ماه اعتبار برای پاسپورت افراد الزامی می باشد.
وی افزود: اعتبار این کارتها که شامل طرح های طلایی، نقره‌ای و برنزی است نهایتا ۱۰ هزار دلار روزانه می‌شود که مردم می‌توانند برای خریدهای خارجی به راحتی از آن استفاده کنند.
ترابی بیان کرد: از اول شهریور مستر کارت در دیگر شعبات پست ارائه می شود و در حال حاضر در این دوشعبه تهران به صورت آزمایشی اجرا شده است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *