خرید از سایت‌های خارجی با پست ایران!

خرید از سایت‌های خارجی با پست ایران

آنچه در این مطلب خواهید خواند

خبر: مدیرعامل شرکت ملی پست، گفت: طی توافقنامه‌ای که بین شرکت ملی پست ایران با شرکت پست عمان انجام شده است، امکان تبادلات پستی ایرانیان به سراسر دنیا در قالب تجارت الکترونیک مهیا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سپاهان همراه به نقل از سیتنا، محمود لیایی در نشست خبری نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته که ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور تنی چند از اصحاب رسانه برگزار شد، در مورد امکان تبادل پستی ایران با تمام نقاط دنیا در قالب تجارت الکترونیک، گفت: طی توافقنامه‌ای که بین شرکت ملی پست ایران با شرکت پست عمان انجام شده است، امکان تبادلات پستی ایرانیان به سراسر دنیا در قالب تجارت الکترونیک مهیا می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پست، ادامه داد: یکی از بندهای این تفاهم‌نامه این است که مردم ایران که کالاهای تجارت الکترونیک را از طریق فروشگاه های اینترنتی در خارج از کشور خریداری می‌کنند، کالاهای آنها تحویل کشورهای واسط می‌شود و آن کشور در اختیار پست ایران قرار می‌دهد تا ما از این طریق مرسولات را به دست مشتریان برسانیم.

باید اشاره کرد که در حال حاضر دریافت این کالاها از دو راه ارسال مسافری و پست سریع انجام می‌شود. راه اول خرید کالا در خارج توسط شخص دیگری و ارسال مسافری آن به ایران است. راه دوم استفاده از شرکت‌های پست اکسپرس است که به صورت واسطه میان خریدار و فروشگاه‌های آنلاین عمل می‌کنند. پیش بینی می‌شود با این ساز و کار، هزینه ارسال پست اکسپرس با قیمتی رقابتی‌تر کاهش یابد.

3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *