آغاز به کار نمایشگاه آگروفود ایران

نمایشگاه-بین-المللی-تهران

آنچه در این مطلب خواهید خواند

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود) با مشارکت صد‌ها شرکت داخلی و خارجی در محل دائم نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری پانا، در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود) که روز جمعه گشایش یافت، بیش از ۵۷۰ شرکت داخلی و ۹۵ شرکت خارجی جدیدترین تولیدات، صنایع، تجهیزات و ماشین آلات خود را در معرض دید علاقه مندان قرار دادند.

نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته؛ امسال با استقبال چشمگیر و دور از انتظار شرکت‌های داخلی و همچنین کشور‌های دیگر مواجه شده و در آن ۱۷ کشور اسپانیا، اتریش، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، برزیل، بلاروس، بلژیک، ترکیه، تونس، دانمارک، روسیه، سوئیس، عمان، سوریه، فرانسه، هلند و هند حضور دارند.

این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از 75000 مترمربع و در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۲۷، ۳۵، ۳۸، ۳۸A، ۳۸B، ۴۰، ۴۰A، ۴۱، ۴۱B، ۴۴ یک، ۴۴ دو و فضای باز و سالن‌های نمایشگاهی برپا شده است.

معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشورمان در حوزه کشاورزی و غذایی، ارتقا سطح مبادلات تجاری کشورمان در جهت توسعه صادرات غیرنفتی، آشنایی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی حوزه کشاورزی و غذایی داخلی و خارجی، اشتغال و کارآفرینی، ارتقای دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت‌کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف‌کنندگان؛ مهم‌ترین اهداف برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود) است.

در بخش‌های مختلف این نمایشگاه انواع صنایع پروتئینی، انواع فرآورده‌های گوشتی، انواع فرآورده‌های لبنی، انواع غذا‌های آماده و نیمه آماده؛ صنایع تبدیلی-انواع کنسروهای غیر گوشتی، انواع خشکبار؛ انواع سبزیجات خشک و معطر، عرقیات گیاهی، ادویه‌جات، چاشنی‌ها، صنایع آشامیدنی، انواع فرآورده‌های آردی، انواع نان صنعتی، صنایع قند و نیشکر، فرآورده‌های روغنی، پخش و توزیع انواع فرآورده‌های غذایی ارائه شده است.

صنایع کشاورزی، صنایع وابسته و ماشین‌آلات و ادوات مربوطه، نهاده‌های کشاورزی، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی و باغبانی، سیستم‌های آبیاری، گلخانه، ماشین‌آلات بسته‌بندی، توزین و پرکن، ماشین‌آلات صنایع آردی، ماشین‌آلات صنایع کنسرو و کمپوت، ماشین‌آلات صنایع روغن، ماشین‌آلات صنایع شیر و لبنیات و پنیر، ماشین‌آلات صنایع تبدیلی، ماشین‌آلات صنایع گوشت، ماشین‌آلات صنایع سردخانه، ماشین‌آلات صنایع غذایی سبک، ماشین‌آلات صنایع غذایی مادر، ماشین‌آلات تکمیلی صنایع غذایی، ماشین‌آلات عمومی صنایع غذایی، تصفیه و پالایش آب و بسته‌بندی نیز در این نمایشگاه دستاورد‌های خود را در معرض بازدیدکنندگان گذاشته‌اند.

حضور چشمگیر شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها از مهم‌ترین بخش‌های بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود) است.

هم‌زمان با برگزاری این نمایشگاه؛ چند همایش و کنفرانس تخصصی در مباحث موضوعی نمایشگاه به همت متخصصان، کارشناسان و دست‌اندرکاران صنعت غذایی و کشاورزی کشور برگزار خواهد شد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته که به همت شرکت پالار سامانه برگزار می‌شود، تا ۳۰ خرداد ماه هر روز از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل دائم نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *