خرید ماینر از چین و دبی

خرید ماینر از چین و دبی

آنچه در این مطلب خواهید خواند

بازار رمزارزهای دیجیتال و دستگاه‌های ماینر حسابی داغ است و خریدوفروش کریپتوکارنسی‌ها داغ‌تر. هر جا که می‌بینید گروهی از افراد شاغل در دنیای کسب‌وکار دیجیتال دور هم جمع شده‌اند، حتماً صحبت از این رمز ارزها و خرید دستگاه‌های ماینر می‌شود. احتمالاً شما هم در مورد درآمدهای کلان که می‌توان با ماینرها و از طریق استخراج ارزهای دیجیتال داشت خبردار شده‌اید. در این مطلب به ارائه‌ی اطلاعاتی درباره‌ی رمزارزهای دیجیتال و ماینرها، واردات و ترخیص دستگاه‌های ماینر و خرید ماینر از چین و دبی می‌پردازیم.

پیشنهاد خواندنی؛ بهترین ماینر بیت کوین در 2021 + {ماینر خانگی، صنعتی}

رمزارز (ارز دیجیتال) چیست؟

ارز دیجیتال نوعی پول است که با علم و روش‌های رمزنگاری (علم پنهان کردن اطلاعات) کنترل می‌شود. از امضای دیجیتال می‌توان برای ایمن نگه‌داشتن تراکنش‌ها استفاده کرد و به افراد دیگر اجازه داد تا واقعی بودن تراکنش‌ها را بررسی کنند. اکثر ارزهای دیجیتال از بلاک‌چین استفاده می‌کنند که باعث می‌شود تغییرناپذیر و غیرمتمرکز شوند. غیرمتمرکز بودن به این معنی است که توسط نهادها یا سازمان‌ها کنترل نمی‌شوند. تراکنش‌های رمزارزها توسط دستگاه‌های ماینر انجام و به‌اصطلاح استخراج می‌شوند و بیت‌کوین پدر ارز‌های دیجیتال است.

بیت‌کوین چیست؟

بیت کوین چیست

بیت‌کوین به زبان ساده رمزارزی است که هنوز بسیاری از افراد ماهیت آن را نمی‌دانند و فقط از آن برای خریدوفروش (نوسان‌گیری) و یا سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند. بیت‌کوین معروف‌ترین رمزارز دنیا و همچنین با ارزش‌ترین رمزارز در بین ۵۰۰۰ رمزارزی است که تاکنون به وجود آمده‌اند.

بیت‌کوین نوعی پول مجازی است که در بستر اینترنت و به‌واسطه علاقه بسیاری از افراد به استفاده از شکل‌های جدیدی از پول‌های مبادله‌ای ساخته شده است.

ماینر چیست؟

اصطلاح ماینر به دستگاه‌های استخراج رمزارز اطلاق می‌گردد که در حال حاضر این دستگاه‌ها تنوع بسیار بالایی هم دارند؛ درعین‌حال، به کسانی که در سراسر جهان به کار استخراج رمزارزها، مثل بیت‌کوین یا اتریوم و غیره مشغول هستند هم ماینر (کسی که ماین یا استخراج می‌کند) می‌گویند. افراد ماینر از طریق دستگاه‌های ماینر به تعداد بیشتری از رمزارزهای استخراج نشده دست می‌یابند تا با فروش آنها به سود و درآمدزایی برسند.

ماینینگ چیست؟

ماینینگ (استخراج کردن) در واقع به فرایند تأیید تراکنش‌های رمزارزها و ثبت آنها در دفتر کل توزیع استخراج می‌گویند. این فرایند به غیرمتمرکزسازی [Decentralization=] شبکه رمزارزها و افزایش امنیت شبکه کمک می‌کند و در نهایت رمزارز جدیدی را تولید می‌کند.

در تعریفی دیگر، تراکنش‌های تأیید شده در بلوک‌ها جمع می‌شوند و برای اضافه‌شدن این بلوک‌های تازه به زنجیره‌ی بلوک‌های موجود، یک پازل کدگذاری وجود دارد که از پیچیدگی‌های بالایی برخوردار است که باید حل شود. هر سیستم یا ماینری که این پازل را حل کند پاداش می‌گیرد.

خرید ماینر از چین و دبی

یکی از کشورهای پیشرفته در حوزه فناوری و تکنولوژی چین است که در زمینه‌ی تولید دستگاه‌های ماینر هم گوی سبقت را از دیگران ربوده است. سه شرکت برتر در حوزه‌ی دستگاه‌های ماینر،Bitmain ، Canaan Creative و  Ebon International هستند که چیزی حدود %90 از بازار تولید و عرضه دستگاه‌های ماینر را به خود اختصاص داده‌اند. کشور امارات نیز در حوزه‌ی رمزارزها از قافله عقب نیفتاده و دبی به‌عنوان یکی از مراکز جهانی فناوری و تکنولوژی، شرایط را برای خرید دستگاه‌های ماینر مهیا کرده است. برای آشنایی با بهترین دستگاه‌های ماینر، مطلب زیر را بخوانید:

افزایش آگاهی مردم به اهمیت ارزهای دیجیتال موجب ورود افراد بیشتری به تجارت رمزارزهای دیجیتال شده است. همین موضوع از جمله دلایل افزایش تقاضا برای خرید دستگاه‌های ماینر است.

قیمت ماینر در چین

بسیاری از فروشندگان ماینر در چین باتوجه‌به محدودیت‌های دولت چین دراین‌خصوص امکان کارکردن به‌صورت علنی و کاملاً قانونی را ندارند پس انتخاب تأمین‌کننده معتبر امری چالش‌برانگیز است و حتماً باید نماینده شما در چین حضور داشته باشد زیرا که تنها از طریق روابط می‌توان فروشندگان معتبر را پیدا کرد.

چرا بهتر است ماینر را از چین بخریم؟

وقتی صحبت از استخراج بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال به میان می‌آید، کشور چین حرف اول را می‌زند. چین بزرگترین تولیدکننده ماینر و استخراج کننده ارزهای دیجیتال است؛ به همین دلیل بهترین کشور برای خرید ماینر، چین است.

بهترین قیمت برای خرید ماینر را در چین می توان یافت و همچنین بدلیل وجود پلتفرم هایی مانند علی بابا، خرید ماینر از چین به آسانی صورت می گیرد. علاوه بر این شما می توانید برای خرید هر کالایی از علی بابا که قانونی باشد، روی سپاهان همراه حساب کنید. ما کالاها را برای شما خریداری می کنیم و به شما تحویل می دهیم. لازم به ذکر است که سیاست های جدید دولت چین برای صنعت بلاکچین کمی تغییر کرده و استخراج رمز ارز در چین فعلا ممنوع شده است.

شرکت سپاهان همراه با بیش از 20 سال سابقه فعالیت تجاری در چین و دبی می‌تواند همراه شما در زمینه خرید و واردات ماینر از چین و دبی و حمل و ترخیص ماینر به ایران باشد.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *