بزرگترین نمایشگاه تلفن همراه و لوازم جانبی دنیا در هنگ کنگ برگزار می شود

نمایشگاه بین المللی موبایل الکترونیک هنگ کنگ

آنچه در این مطلب خواهید خواند

از 26 تا 29 مهرماه برگزار می شود

 

نمایشگاه بین المللی موبایل الکترونیک هنگ کنگ

 

 

بزرگترین نمایشگاه تلفن همراه و لوازم جانبی دنیا در هنگ کنگ

نمایشگاه بین المللی موبایل الکترونیک هنگ کنگ (Global Sources Mobile Electronics) از تاریخ 26 مهر (18اکتبر) تا 29مهر (21 اکتبر) با بیش از 2هزار و 700 غرفه در شهر هنگ کنگ برگزار می شود.

 

نمایشگاه بین المللی موبایل الکترونیک هنگ کنگ

 

به گزارش روابط عمومی سپاهان همراه، بزرگترین تولیدکنندگان موبایل و لوازم جانبی در این نمایشگاه آخرین محصولات و تکنولوژی خود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهند. هم چنین در این نمایشگاه آخرین تکنولوژی عینک های واقعیت مجازی (AR/VR)، اسپیکرهای موبایل و هدفن، شارژرهای وایرلس، قاب و گارد موبایل، تلفن های هوشمند و تبلت به نمایش گذاشته می شود. پیش بینی می شود در این دوره از نمایشگاه بیش از 60 هزار نفر بازدید از 150 کشور جهان حضور داشته باشند.

بزرگترین نمایشگاه تجهیزات واقعیت مجازی (AR/VR) در آسیا
در این نمایشگاه بیش از 170 غرفه تخصصی تجهیزات واقعیت مجازی (AR/VR) وجود دارد که به ارائه آخرین محصولات و تکنولوژی موجود می پردازد.

شاهد آخرین تکنولوژی ماکروسافت در نمایشگاه باشید
ماکروسافت در این نمایشگاه قسمتی از تکنولوژی های در حال ظهور خود را به نمایش خواهد گذاشت، همچنین پشتیبانی بسیاری از غرفه داران حاضر در این نمایشگاه به وسیله فن آوری که ماکروسافت طراحی کرده است صورت می پذیرد.

 

نمایش نسخه آزمایشی جدیدترین تکنولوژی آینده
هر روز در محل برگزاری این نمایشگاه، نسخه آزمایشی آخرین تکنولوژی از محصولات پرتقاضا در معرض عموم قرار می گیرد.

در این نمایشگاه محصولات پرطرفدار و منحصر به فرد در زمینه های:

دستیار مجازی: اسپیکرهایی که با صدای شما و به وسیله هوش مصنوعی کنترل می شوند
تکنولوژی گارفین: باطری های نسل آینده با کارایی بالاتر
دوربین های واقعیت مجازی VR/AR: موبایل، کامپیوتر و… همه در یک هدست

تکنولوژی ورزشی و سلامت: ابزارهای هوشمند(گجت) و پوشیدنی برای نظارت بر فعالیت های ورزشی و سلامت
به نمایش گذاشته می شود.

بزرگترین عرصه محصولات در سطح آسیا:
اسپیکر و هدفون
لوازم جانبی موبایل
کیف و تجهیزات پوشیدنی
قاب و کاور
عینک و هدست های AR/VR


همایش ها و رویدادها:

در نمایشگاه جهانی موبایل الکترونیک هنگ کنگ چهار رویداد مهم برگزار می شود:
سکوی پرتاب استارت آپ ها(کسب و کارهای نوین)، سومین نشست اکوسیستم VR/AR/MR ، تجربه استفاده از آخرین تکنولوژی دوربین های VR شرکت HTC Vive و کنفرانس های علمی در خصوص موبایل از جمله رویدادهایی است که در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه خواهند شد، عبارت اند از:

وسیله ها:
تلفن های هوشمند و تبلت، هدست ها و دوربین های VR/AR

پوشیدنی ها:
تجهیزات الکترونیکی پوشیدنی، تجهیزات ورزشی و سلامت پوشیدنی، ساعت های هوشمند

لوازم جانبی:
قاب و گارد موبایل، پاوربانک، لوازم جانبی موبایل و تلفن همراه، تجهیزات و مواد تعمیرات تلفن همراه، اسپیکر و هدفن، شارژرهای وایرلس، لوازم جانبی اختصاصی آیفون MFi

چه کسانی باید از این نمایشگاه  بازدید کنند؟

هر سال در ماه اکتبر، نمایشگاه بین المللی هنگ کنگ به بازدید کنندگان خود که از  200 کشور جهان برای دیدن تامین کنندگان اصلی موبایل و لوازم جانبی به این نمایشگاه می آیند خدمات ارائه می دهد.

مدیران کسب و کارهایی که برای فروش مجدد خرید می کنند:

بسیاری از خرده فروشان، کارخانه داران و صاحبان برندهای معتبر بین المللی در سطح بالایی از مدیران ارشد و مدیران توسعه بازار خود از این نمایشگاه بازدید می کنند. این نمایشگاه از سوی طیف وسیعی از واردکنندگان کالا، خرده فروشان، عمده فروشان و هم چنین فروشگاه های اینترنتی مانند آمازون و … مورد توجه قرار می گیرد.

مدیران با قدرت خرید:

این نمایشگاه به مدیرانی اختصاص دارد که به دنبال منابع استراتژیک کسب و کار خود هستند، اکثر شرکت کنندگان در این نمایشگاه توانایی خرید بالا دارند و مدیران در رده های شغلی مانند صاحبان شرکت، شرکای تجاری، مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران کل از بازدیدکنندگان این نمایشگاه هستند.

تقریبا 15درصد بازدیدکنندگان محصولات خود را در زمان نمایشگاه سفارش می دهند، همچنین 30 درصد دیگر از بازدیدکنندگان سفارشات خود را در کمتر از یک ماه بعد از برگزاری نمایشگاه انجام می دهند.

مدیرانی که به دنبال تولید کالا با برند خود هستند:

بخش عمده ای از بازدیدکنندگان این نمایشگاه افرادی هستند که می خواهند نام تجاری و برند متعلق به خود را روی محصولی ببینند که قرار است در کشورهای آسیایی ساخته شود. موضوعی که در سالیان اخیر با رشد روزافزونی مواجه است، خریداران ترجیح می دهند که به دلیل پایین بودن هزینه های تولید در کشورهای آسیای شرقی محصولشان را با برند خود در این کشورها تولید کنند.

بازرگانی سپاهان همراه آماده ارائه خدمات تخصصی بازرگانی به عزیزانی است که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارند. برای اطاعات بیشتر با ایمیل info@sepahanhamrah.com// در ارتباط باشید.

ترجمه و تنظیم: روابط عمومی بازرگانی سپاهان همراه

 

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *