مزایای استفاده از خدمات شرکت های بازرگانی چیست؟

خدمات شرکت های بازرگانی

آنچه در این مطلب خواهید خواند

مزایای استفاده از خدمات شرکت های بازرگانی چیست؟

تجارت بین الملل دارای ریسک خطرناکی است بنابراین علاوه بر داشتن سود کلان اگر با اطلاعات کافی صورت نگیرد ممکن است خسارات زیادی را به تاجر وارد نماید. اما یک راه برای آگاهی بیشتر و محدود کردن مسئولیت شخصی شما در این زمینه، استفاده از خدمات شرکت های بازرگانی است. همچنین به کمک این شرکت ها از کاغذبازی و صرف هزینه های بیشتر نیز کاسته می شود، بنابراین در هزینه های عملیاتی مربوط به گمرک نیز صرفه جویی خواهد شد، این شرکت ها مزایای قانونی و مالیاتی مهمی را ارائه می‌دهند. شرکت های بازرگانی می توانند در تنظیم و تکمیل اظهارنامه گمرکی و ترخیص سریع و به موقع کالاهایتان به شما کمک کنند.

از دیگر مزایای این شرکت ها  این است که به بازرگانان اجازه می‌دهد تا با خیال آسوده و بدون ریسک به صادرات و واردات بپردازند. برای صادر کنندگان خدمات شرکت های بازرگانی ، بخش اعظم اعتبار و بار مسئولیت ایجاد شده توسط تجارت بین‌الملل را آسان می‌کند. کمیسیون‌های اخذ شده توسط برخی از این شرکت ها، براساس حجم واردات و صادرات هستند. این بدان معنی است که هزینه‌ها با توجه به میزان واقعی تجارت در نوسان است و هزینه‌های عملیاتی کمتری در طول دوره‌ های فروش از شما اخذ می شود و این کار شما را از بار اجرایی زمان بر مصرف اعتبار و جمع‌آوری فروش‌ های صادراتی خلاص می‌کند. این شرکت ها ، به عنوان یک نهاد قانونی جداگانه، مسئولیت تجارت شما را به عهده می گیرند. آنها در وارد کردن تخصصی کالاهای شما و نیز ارائه تدارکات مربوط به صادرات بسیار توانا هستند . به کارشناسان این شرکت ها به طورکامل آموزش‌ های مربوطه داد شده است بنابراین آنها می توانند دانش و توصیه‌ های مهم را به شما یادآور شوند تا بتوانید از پیچ‌ و خم مقررات گمرکی با موفقیت بیرون آمده و به هدف خود برسید . همچنین برای انتقال کالای خود به راحتی از میان گزینه‌های حمل و نقل به صرفه ترین را انتخاب نمایید.

تمامی کشورهای فعال در عرصه تجارت بین الملل دارای یک شبکه بین‌المللی از نمایندگانی های بازرگانی هستند که خدمات حمل و نقل و دیگرخدمات کارگزاری صادرات و واردات را ارائه می دهند و بنابراین شما می‌توانید بر روی راه ‌حل‌های قابل‌اعتماد و مبتکرانه آنها برای رسیدن کالاهای خود به مبدا  و  یا خروج  آن به هر مقصد در سراسر دنیا ، حساب کنید. متخصصان آموزش‌دیده این شرکت ها تمام نیازهای حمل و نقل باری تان را پشتیبانی خواهند کرد. آنها همچنین به کلیه تشربفات گمرکی تسلط کامل دارند در واقع این شرکت ها با تمام مقررات حمل و نقل، تشریفات اداری  و الزامات همواره در حال تغییر گمرکی آشنایی دارند بنابراین شما مجبور به فراگیری و انجام آنها نیستید. در ادامه این مقاله به برخی از مزایای دیگر خدمات شرکت های بازرگانی اشاره خواهیم کرد.

خدمات شرکت های بازرگانی

شرکت های  بازرگانی کالاهای شما را سالم به خارج از کشور ارسال می‌کنند

شرکت‌های بازرگانی به شما در هدایت فرآیند پیچیده واردات و صادرات کالا در سراسر جهان کمک می کنند. به کمک آنها  دنیا برای تجارت به نظر بسیار کوچک‌تر از زمانی می‌رسد که خودتان به تنهایی اقدام کنید ، آنها همچنین مشکلات سر و کار داشتن با مراحل اداری ، مجوزها و  مقررات را ساده تر می کنند. آنها در کاهش کاغذ بازی های اداری ، کاهش هزینه‌های گمرکی و جلوگیری از هر گونه تاخیری در هنگام انتقال و ترخیص کالا به شما کمک می‌کنند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بنشینید و منتظر بمانید که محموله شما به مقصد مورد نظرتان برسد.

نمایندگان شرکت های بازرگانی همواره در آخرین سمینارها ی مرتبط با تجارت بین الملل شرکت کرده و از تغییرات این صنعت آگاهی کامل دارند. متخصصین خدمات صادراتی در دفاتر خود، حاملان کالاهای صادراتی را هدایت می‌کنند و بهترین راه برای انتقال کالاها از طریق کشتی، کامیون و یا هواپیما را  انتخاب می کنند. لازم است بدانید که محموله  شما حاوی کالاهای دارای مجوز است یا کالاهای خطرناک و یا اینکه ارسال این کالاها  به یک کشور دیگر ، تحریم شده است یا خیر. چرا که اگر آن کالا در کشوری تحریم شده باشد و دولت آن متوجه ورود این کالا شود، مجازات‌هایی را  برای شما به دنبال خواهد داشت .

متخصصان ارسال کالا تمام این موارد را می‌دانند. آنها همچنین می دانند که آیا کالای شما نیاز به دما یا رطوبت خاصی دارد یا نه و با توجه به این ویژگی ها و همچنین تاریخ مصرفی کالا ، تمام شرایط لازم را برای آن فراهم می کنند . اگر شما می‌خواهید از حمل و نقل هوایی و یا دریایی استفاده کنید، می‌توانید از کارکنان مجرب شرکت های بازرگانی برای انتخاب سریع‌ترین، مطمئن‌ترین و بهترین حامل با قیمت مناسب راهنمایی بگیرید. علاوه براین شما به تدارکات حمل و نقل کالا نیاز دارید و این شرکت ها تمامی تدارکات لازم را برای شما فراهم می کنند.

آنها همچنین هماهنگی ترتیبات حمل و نقل در سراسر جهان، از جمله حمل و نقل کالا از انبار تا مقصد نهایی، چه در اینجا و چه در خارج را انجام می دهند و در حین مسیر از کانتینرها و محموله های کوچک و بزرگ پشتیبانی می کنند، به عنوان مثال، اگر a کالا را از ۱۲ تامین‌کننده خارجی خریداری کنید، می‌توانند تمامی آن‌ها را مستقیما به انبار مرکزی خدمات هدایت کنند. همچنین تمامی ترتیبات لازم برای حمل کالاهای خطرناک و بزرگ توسط متخصصان تایید شده که از همه مقررات صنعت آگاه هستند، صورت می گیرد.

خدمات شرکت های بازرگانی

شرکت های بازرگانی دارای انبار و محل نگهداری و توزیع با تجهیزات کامل در کشورهای مختلف هستند

می‌توانید مطمئن باشید که شرکت های بازرگانی با تجربه و قابل‌اعتماد ، با استفاده از انبارهایشان به شما در نگهداری کالاهای صادراتی کمک خواهند کرد. برخی از این شرکت ها  همچنین امکان نگهداری کالای تجار  را به مدت ۵ روز آن هم  به صورت رایگان فراهم می کنند. انبارهای این شرکت ها به سیستم های دوربین مداربسته مجهز است و به این ترتیت فضاهای داخلی و خارجی انبار را در تمامی ساعات شبانه روز کنترل می کند و بنابراین حفاظت فیزیکی و امنیتی کالاهای شما را در تمامی ساعات شبانه روز ضمانت خواهد کرد.

شرکت های بازرگانی ارائه  دهنده خدمات door to door در اسرع وقت هستند

خدمات door to door یا همان خدمات درب به درب یک نوع از سرویس های حمل و نقل است که توسط برخی شرکت های بازرگانی ارائه می شود و به معنی انتقال محموله باری شما از انبار مبدا به انبار مقصد است. در واقع تمامی فعالیت های لازم به منظور انتقال بار از مبدا به مقصد نهایی توسط این شرکت ها صورت می گیرد. البته نرخ تخلیه بار در روش درب به درب ، به ویژه به خاطر مسئولیت های مربوطه برای بارگیری ، حمل و نقل ، ترخیص کالا و یا تخلیه بار  بیشتر خواهد بود. همچنین باید اطمینان حاصل شود که خدمات حمل و نقل مطابق با تعهدات قراردادی این روش صورت می گیرد.

 

 

4.2/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *