همکاری گمرک با شرکت سهامی نمایشگاه های بین‌المللی  

همکاری گمرک با شرکت سهامی نمایشگاه

آنچه در این مطلب خواهید خواند

به گفته بهمن حسین‌زاده، مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ های بین‌المللی ایران، قرار است جهت تأمین تجهیزات مورد نیاز تولیدکنندگان در سال رونق تولید، گمرک با این شرکت همکاری نماید.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز ضمن اشاره به این خبر اضافه کرد: در گذشته ساختمان گمرک در شرکت نمایشگاه‌ های بین‌المللی وجود داشت، ولی جزو گمرکات تعطیل شده در کشور محسوب می شد. شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران از سال 97  به منظور فعال کردن این نمایندگی گمرکات، تلاش‌های بسیاری را انجام داده و در نهایت توانسته است بار دیگر ساختمان گمرک را در نمایشگاه بین‌المللی افتتاح نماید.

حسین‌زاده به برگزاری 90 نمایشگاه در سال توسط شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران اشاره کرد و گفت: برای حضور ویژه شرکت‌ های خارجی در این نمایشگاه‌ ها و همکاری آنها با شرکت ‌های ایرانی مطابق با کنوانسیون‌های موجود، گمرک در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی ایران افتتاح شده است.

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه ‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران توضیح داد که این شعبه از گمرک به شرکت‌ هایی که به دنبال واردات تکنولوژی به ایران هستند خدمات گمرکی قابل توجهی را ارائه خواهد داد که این اقدام در شرایط تحریم اقتصادی در ایجاد رونق در صنعت ایران بسیار موثر است.

حسین زاده در پایان خاطرنشان کرد: این نمایندگی گمرک جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد، در تسهیل امور مربوط به ترخیص کالا به شرکت‌های واردکننده کالاها که در نمایشگاه‌ های مختلف حاضر می‌شوند، کمک نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *