قوه قضاییه در همکاری با اتاق بازرگانی تهران مصمم است

آنچه در این مطلب خواهید خواند

پنجمین همایش مبارزه با فساد، در تاریخ ۱۸ آذر ماه سال جاری با حضور مقامات ارشد حوزه قضایی، فعالان اقتصادی و کارآفرینان برگزار گردید. در این همایش همچنین محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور و دادستان کل کشور نیز حضور داشته اند.

حسن فروزان فرد، رئیس کمیسیون حمایت قضایی اتاق بازرگانی تهران در این همایش ضمن اشاره به شکل گیری همکاری جدی میان قوه قضاییه و فعالان اقتصادی به شعارهای حائز اهمیت و ارزنده‌ای که از سوی رئیس جدید قوه قضاییه در این خصوص مطرح شده است پرداخت.

وی در ادامه گفت:« حمایت قضایی و مبارزه با فساد به عنوان اهداف اصلی فعالیت کمیسیون قضایی اتاق بازرگانی تهران است و تعامل زیادی نیز با قوه قضاییه در این رابطه حاصل شده است.» رئیس کمیسیون حمایت قضایی اتاق بازرگانی تهران همچنین به همکاری اتاق تهران با دیوان عدالت اداری و بخش های مختلف قوه قضاییه، اشاره کرد و توضیح داد:« این مسیر خوبی است که تعریف شده و در مسیر تسهیل امور قضایی و نیز مبارزه با فساد  گام های جدی برداشته خواهد شد.»

فروزان فرد در پایان از تغییرات صورت گرفته در قوه قضاییه ابراز خرسندی کرد و همچنین شعارهای رئیس جدید قوه قضاییه را بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت:« به نظر می رسد که روند مناسبی در این رابطه با همکاری فعالان اقتصادی در راه مبارزه با فساد بر کشور حاکم شود.»

منبع: خبرگزاری مهر

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *