تشکیل ۱۷۶ پرونده و بازداشت ۱۹۰ نفر در جریان کشف ۱۰۰ تن کالای قاچاق

آنچه در این مطلب خواهید خواند

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران خبرداد:

تشکیل ۱۷۶ پرونده و بازداشت ۱۹۰ نفر در جریان کشف ۱۰۰ تن کالای قاچاق

علی‌اکبر پوراحمدنژاد، دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در جریان انهدام ۱۰۰ تن کالای قاچاق شده در استان تهران گفت: این کالاها دو میلیارد تومان ارزش دارند که در این خصوص ۱۷۶ پرونده تشکیل و ۱۹۰ نفر بازداشت شدند.

به گزارش روابط عمومی سپاهان همراه به نقل از ایسنا، علی‌اکبر پوراحمدنژاد دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در حاشیه انهدام کالاهای قاچاق شده در استان تهران که صبح امروز در یکی از انبارهای سازمان اموال تملیکی برگزار شد، گفت: امروز ۱۰۰ تن کالا به ارزش دو میلیارد تومان منهدم شد. کالاهای قاچاقی که از طریق جاسازی به صورت ترانزیتی و خلاف‌اظهاری قاچاق و کشف شده بودند.

وی اظهار کرد: به دلیل جاذبه‌های اقتصادی استان تهران بیشتر قاچاق دنیا به تهران می‌آید. دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران همچنین به شرکت حمل‌ونقل کالا هشدار داده و ادامه داد: بخشی از قاچاق کالا از طریق حمل‌ونقل مسافر انجام می‌شود. پوراحمدنژاد همچنین تذکر داد: وسائل حمل‌ونقل کالای قاچاق به عنوان کالای قاچاق شده ضبط خواهد شد. وی درباره‌ی برنامه قاچاق امروز نیز توضیح داد: ۱۷۶ پرونده در این زمینه تشکیل شده و ۱۹۰ نفر بازداشت شده‌اند.

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *