بازديد رئيس دادگاه‌هاي انقلاب اسلامي و هيئت همراه از گمرك فرودگاه امام(ره)

آنچه در این مطلب خواهید خواند

بازديد رئيس دادگاه‌هاي انقلاب اسلامي از گمرك فرودگاه امام خمینی

حجت‌الاسلام غضنفرآبادي رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامي و قاضي صلواتي معاون دادگاه انقلاب به همراه تني چند از قضات؛ به‌منظور آشنايي با سامانه جامع امورگمركي و پنجره واحد فرامرزي و تشريفات امورگمركي از گمرك فرودگاه امام(ره) بازديد كردند.

به گزارش روابط عمومی سپاهان همراه به نقل از گمرک فرودگاه امام(ره)، غلامرضا فاتحي مديركل گمرك فرودگاه امام(ره) در اين ديدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد گمرک و تشريح مزایای سامانه جامع گمركي و پنجره واحد فرامرزي ازجمله صحت دريافت مجوزهاي صادره؛ جلوگيري از احتمال هرگونه سودجويي و تقلب در ارائه مجوزهاي لازم به گمرك؛ تسريع در ترخيص كالاها و اظهار كالا در هر ساعت از شبانه‌روز گفت: تا قبل از اجراي اين سامانه شاهد ارائه مجوزهاي جعلي و مخدوش به گمرك بوديم، اما اکنون تخلفات، كاهش چشمگيري یافته است.
براساس این گزارش رئیس دادگاه انقلاب اسلامي استان تهران و هيئت همراه ضمن تقدير از اقدامات انجام شده، از نحوه انجام تشريفات و رؤيت مجوزها در سامانه جامع گمركي و پنجره فرامرزي توسط كارشناسان گمرك و همچنين انبارها و حوزه صادرات و سالن مسافري گمرك فرودگاه امام(ره) بازديد كردند و از نزديك در روند جريان كار قرار گرفتند. شايان ذكر است در اين بازديد اعضاي كميته امنيتي فرودگاه امام(ره) نیز حضور داشتند.

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *