آیا هزینه کردن برای شرکت در نمایشگاه کانتون ارزشمند است؟

نمایشگاه کانتون

آنچه در این مطلب خواهید خواند

آیا هزینه کردن برای شرکت در نمایشگاه کانتون ارزشمند است؟

با پاسخ دادن به این سوالات دریابید شرکت در این نمایشگاه برای شما درست است یا غلط!

با توجه به برگزای نمایشگاه کانتون در این مقاله سعی شده است تا به قسمتی از سوالاتی که اکثر افراد برای شرکت یا عدم شرکت در این نمایشگاه دارند پاسخ داده شود تا نسبت به شرکت در این نمایشگاه تصمیم نهایی بگیرند.

اندازه نمایشگاه کانتون

کانتون سالانه دوبار در فروردین-اردیبهشت و مهر-آبان پنجاه سال است که برگزار می شود.نمایشگاه کانتون بزرگترین نمایشگاه چین است.

برای اینکه بزرگی این نمایشگاه بیشتر برایتان روشن شود کافی است بدانید در آخرین دوره برگزاری این نمایشگاه که 116 دوره آن بود ، 202هزار و 766 خریدار از اقصی نقاط جهان جذب و از 59هزار و 431 غرفه این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند. هر فصل در 3 فاز 5 روزه که بین هر فاز 3 روز وقفه است برگزار می گردد.

آیا کانتون برای شما مکان مناسبی است؟

وقتی با افراد از صنعتهای مختلف داخل چین در این خصوص صحبت میکنم در میابم که هر یک نظری مختلف دارند. به خصوص واردکنندگانی که در حال فعالیت با تولید کنده ای مشخص هستند ، پس نظری که با شما به اشتراک می گذارم کاملا اعتقاد شخصی بنده است بر اسا س تجربیات گذشته.

من باور دارم حداقل یک مرتبه بازدید از کانتون تجربه فوق العاده خوبی برای هر تاجرتازه کار و یا با تجربه می تواند باشد تا فهمی دقیق از نحوه گردش صنعت چین و دریافتن حجم اقتصاد و تولید این کشور پیدا کند.

با این حال برای تجار کار کشته با زمان کم و یا منابع مالی پایین و یا کسانی که به دنبال محاسبه نرخ بازگشت مستقیم سرمایه از این بازدید هستند لازم است مقداری بیشتر در این زمینه تفکر کنند.

با این تفاسیر تجار با پرسیدن چند سوال از خود می توانند دریابند کانتون محل مناسبی برای آنان است یا خیر. این سوالات می توانند به اینکه آیا بازدید از کانتون فیرمی تواند جوابگوی انتظارات شما باشد یا خیر پاسخ دهد.

آیا شما به دنبال راهی برای کمتر کردن هزینه های تجارت هستید و یا به دنبال ایده ای نو می گردید؟

کانتون قطعا به مانند معدن طلا برای کسانیست که به دنبال ایده تولید جدید میگردند. بسیاری از تولید کنندگان از کانتون به عنوان محلی برای رونمایی از تولیدات جدید خود استفاده میکنند و اگر شما جزو کسانی هستید که به دنبال تولیدات جدیدند ، کانتون مکانی فوق العاده برای شما پیشگامان است.

اگر شما خریدار محصولی خاص از تولید کننده ای هستید و هدفتان یافتن تولید کننده ای با هزینه کمتر است کانتون نمیتواند مکانی مناسب برای شما باشد.

دلیل آن این است که درصد بالایی از غرفه های کانتون اختصاص دارد به تجار و تولید کنندگان بزرگ و شناخته شده ( با هزینه های بازاریابی زیاد) که معمولا قیمتهای بالایی نیز ارائه میکنند. راه های فراوان دیگری برای پیدا کردن تولید کنندگاه با هزینه های کمتر و مقرون به صرفه وجود دارد که در مطالب بعدی به آنها خواهیم پرداخت.

گردآوری و ترجه: روابط عمومی سپاهان همراه

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *