کشف محموله های میلیاردی پوشک

پوشک

آنچه در این مطلب خواهید خواند

در جهت پیگیری گزارش ‌های فراوانی که توسط مردم ، به دستگاه ‌های نظارتی در استان البرز ارائه شد، تعداد 10 انبار با همکاری تیم مشترک متشکل از پلیس آگاهی، سازمان صنعت، معدن و تجارت کنترل و بررسی گردید. اکثر گزارش‌های مردمی پیرامون احتکار کالاهایی مانند برنج، لوازم یدکی خودرو و لوازم صوتی و تصویری است. همچنین اخیرا احتکار پوشک و مواد شوینده نیز بسیار گزارش شده است از جمله یکی از انبارهای اکتشافی در استان البرز که  در آن حدودا یک میلیون و دویست هزار بسته پوشک بچه به ارزش 30 میلیارد تومان با ارز 3 هزار و 800 تومانی وارد و احتکار کرده اند که توسط دستگاه های نظارتی و با حضور تعزیرات حکومتی کشف و ضبط شده است. همچنین در راستای همین خبر سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف دومین محموله میلیاردی پوشک و توقیف مواد شوینده تقلبی در استان البرز خبر داد  و افزود : 208 هزار بسته پوشک با ارزش 10 میلیارد تومان در انباری در استان البرز کشف و ضبط شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اضافه کرد: “در بررسی ها مشخص شد این محموله تولید سال 2013 میلادی است اما تاریخ تولید این اقلام دستکاری و تبدیل به سال 2019 میلادی شده است و بر همین اساس محموله مذکور توقیف و پرونده متهم این پرونده که قصد عرضه کالاهای تقلبی در بازار را داشت به تعزیرات حکومتی احضار شد.”

رایگانی با اشاره به اینکه پرونده های ذکر شده در حال بررسی هستند، خاطر نشان کرد در ادامه این تحقیقات ماموران دستگاه های نظارتی در گشت مشترک با تعزیرات حکومتی از یک انبار که محموله مواد بهداشتی و شوینده در آن نگهداری می شد؛ بازرسی کردند.

منبع: عصر ایران ، با اقتصاد

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *