نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری لغو نمی شوند

نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری لغو نمی شوند

آنچه در این مطلب خواهید خواند

به گفته حمید زادبوم، رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، در سال جاری نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری لغو نمی شوند .وی در این زمینه از آمادگی کامل سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان سیاستگذار تجارت خارجی خبر داد و گفت: سازمان توسعه تجارت ایران آمادگی دارد کلیه رویدادهای تجاری سال جاری را به صورت مجازی برگزار نماید، به این ترتیب هیچ نمایشگاه و یا رویداد تجاری لغو نمی گردد و فعالان این عرصه، هیچ نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران افزود: تنوع و تعدد فعالان شاغل در شرکت‌ های برگزارکننده نمایشگاه های تجاری به حدی زیاد است که حتی  می‌توان از فرایند برگزاری نمایشگاه‌ ها به عنوان یک صنعت یاد کرد. بنابراین با توجه به اهمیت ویژه ای که این صنعت دارد، سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان سیاستگذار تجارت خارجی به کلیه تمهیدات لازم و ضروری برای برگزاری نمایشگاه‌ها به صورت مجازی اندیشیده است.

برگزاری نمایشگاه های تجاری مجازی

زادبوم ضمن ابراز امیدواری از برگزاری تمامی عناوین نمایشگاهی با همکاری انجمن‌ های ذیربط و شرکت های مجری، طبق روند هر ساله و بعد از ماه مبارک، گفت:  نمایشگاه های مجازی فرصت جدیدی برای شرکت‌های کوچک و متوسطی ایجاد می کند که پیش‌تر به دلیل محدودیت سالن ‌ها و فضای نمایشگاه فیزیکی موفق به شرکت در اینگونه رویدادها نمی‌شدند.

معاون وزیر و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران بار دیگر بر عدم لغو عناوین نمایشگاهی در سال جاری تاکید کرد و گفت: صنعت نمایشگاه به خاطر تحریک دیگر مشاغل نظیر صنایع چوب، برق، الکترونیک، رنگ، غرفه‌سازی و مشاغل بازاریابی و خدمات اهمیت قابل توجهی در ایجاد اشتغال و تولید در سال جهش تولید دارد.

زادبوم در خصوص زمان برگزاری فیزیکی نمایشگاه ها توضیح داد: پس از رفع محدودیت ناشی از شیوع کرونا برگزاری فیزیکی نمایشگاه ها با جدیت آغاز خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: شیوه‌نامه و نحوه اجرای کار و همینطور تقویم دقیق عناوین نمایشگاهی متعاقبا ابلاغ می‌گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *