شروع به کار نمایشگاه پاییزه کانتون گوانجو

آنچه در این مطلب خواهید خواند

شروع به کار نمایشگاه پاییزه کانتون گوانجو

نمايشگاه صادرات و واردات چین که به نام کانتون معروف شده است از سال 1957 تا به امروز در شهر گوانجو در حال برگزاری است و هر سال در دو فصل بهار و پاییز و در سه فاز در فضایی به وسعت 1 میلیون و 180 هزار متر مربع برگزار می شود. نمایشگاه کانتون در سال 2015 میزبان بیش از 177 هزار نفر بازدیدکننده خارجی بود که این نمایشگاه را به یکی از شلوغ ترین نمایشگاه های چین تبدیل کرد.

به گزارش روابط عمومی سپاهان همراه، این نمایشگاه با 60 هزار و 228 غرفه یکی از بزرگترین نمایشگاه های جهان محسوب می شود که در سال 2015 گردش مالی 27 میلیارد دلاری را برای کشور چین رقم زد. نمایشگاه پاییزه کانتون فیر واقع در شهر گوانجو از تاریخ 24 مهرماه (15اکتبر) شروع به کار کرده و در سه فاز مختلف در حال برگزاری است.

 

فاز اول 24 تا 28 مهرماه (15 تا 19 اکتبر) وسایل الترونیکی و لوازم خانگی الکترونیکی

فاز اول این نمایشگاه که از تاریخ 24 تا 28 مهرماه ( 15 تا 19 اکتبر) برگزار می شود مربوط به لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیکی، تجهیزات نور و نورپردازی، مواد ساختمانی، تجهیزات مکانیکی و تولیدات شیمیایی است.

فاز دوم 2 تا 6 آبان ماه ( 23 تا 27 اکتبر) کالاهای مصرفی، هدایای تبلیغاتی و دکوراسیون خانه

فاز دوم نمایشگاه پاییزه کانتون نیز از تاریخ 2 تا 6 آبان ماه ( 23 تا 27 اکتبر) برگزار می گردد و به کالاهای مصرفی، هدایای تبلیغاتی و دکوراسیون خانه مربوط می شود.

فاز سوم 10 تا 14 ابان ماه ( 31 تا 4 نوامبر) تجهیزات بانک ها و ادرات، کیف، تفریح و سرگرمی

فاز سوم و پایانی نمایشگاه کانتون نیز از تاریخ 10 تا 14 ابان ماه ( 31 تا 4 نوامبر) برگزار و به معرفی تجهیزات بانک ها و ادرات، کیف، تفریح و سرگرمی، تجهیزات پزشکی و دارویی، غذا، کفش و پوشاک می پردازد.

بازرگانی سپاهان همراه افتخار این را دارد که در طول مدت برگزاری نمایشگاه کانتون آماده ارائه انواع خدمات تخصصی بازرگانی (مترجم چینی زبان، اعتبار سنجی فروشندگان و…) به شرکت کنندگان ایرانی حاضر در این نمایشگاه است.

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *