دومین دوره نمایشگاه هفته تجاری چین در تهران

هفته تجاری چین

آنچه در این مطلب خواهید خواند

حضور بازرگانی سپاهان همراه در دومین دوره نمایشگاه هفته تجاری چین در تهران

در پی توافق روسای جمهور ایران و چین در خصوص افزایش سطح مبادلات تجاری بین دو کشور به 600 میلیارد دلار نمایشگاه هفته تجاری چین از ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه در مجموعه‌ی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود و میزبان بیش از ۲۰۰ شرکت و سرمایه‌‌گذار چینی خواهد بود که محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف از جمله مواد و ماشین‌آلات ساخت ‌و تولید پیشرفته، وسایل الکترونیک خانگی، پوشاک و نساجی، طراحی داخلی، مهندسی شیمی، قطعات خودرو،انرژی و روشنایی، وسایل الکترونیک هوشمند، چاپ، بسته‌بندی، پلاستیک و بهداشت ‌و درمان معرفی می‌کنند.

شرکت نوژن راد، مسئولیت سرپرستی کمیته‌ی برگزارکننده‌ی این رویداد را که اتاق بازرگانی خارجی چین عضوی از آن است، برعهده دارد. در مراسمی که به مناسبت معرفی و شروع به کار نمایشگاه هفته تجاری چین در تهران برگزار شد، کیان معتمدی، مدیرعامل نوژن راد اعلام کرد:

ایران به عنوان قطب منطقه‌ای تجارت و مبادلات مالی در خاورمیانه شناخته می‌شود و بسیاری از شرکت‌های بزرگ، دفاتر منطقه‌ای و قاره‌ای خود را در تهران تاسیس کرده‌اند.
معتمدی با بیان اینکه چین از دیرباز رابطه‌ی تجاری خوبی با ایران داشته است و هم‌اکنون ۴۹ درصد واردات ایران از چین انجام می‌شود، گفت :

از تولیدکنندگان چینی دعوت می‌کنیم تا با حضور در ایران در راستای هرچه بهتر شدن روابطه اقتصادی، تجاری و فرهنگی بین دو کشور گام بردارند.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه اطمینانی برای کیفیت محصولات ارائه شده در نظر گرفته‌اید،‌ گفت: شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند توسط اتاق بازرگانی چین تأیید شده‌اند و دولت چین در برگزاری این نمایشگاه نظارت خواهد داشت و در این نمایشگاه محصولات و تکنولوژی با کیفیت ارائه می‌شود.
گفتنی است در هفته‌ی تجاری چین، سمینارهای مختلفی برگزار می‌شود و شرکت‌ها و کارآفرینان ایرانی می‌توانند با حضور در این سمینارها با همتایان چینی خود آشنا شوند و به اطلاعات مدنظرشان دست پیدا کنند. همچنین در روزهای برگزاری نمایشگاه فضایی برای جلسات B2B فراهم شده است تا صنعتگران چینی و ایرانی با یکدیگر به دیدار و گفتگو بپردازند.

شایان ذکر است بازرگانی سپاهان همراه نیز با حضور کارشناسان چینی و ایرانی تجارت خارجی خود در هفته تجاری چین آماده معرفی خدمان خود پاسخ گویی به پرسش ها و ارائه اطلاعات مورد نیاز تمام مراجعین محترم خواهد بود.

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *