تاریخچه ای مختصر از نمایشگاه ایپاس

آنچه در این مطلب خواهید خواند

تاریخچه ای مختصر از نمایشگاه ایپاس

بازرگانی سپاهان همراه در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم  و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی (IPAS 2016) جهت معرفی توانمندی ها، امکانات تخصصی و خدمات ویژه بازرگانی در حوزه حمل و ترخیص دوربین های مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی، پذیرای قدوم گرم شما عزیزان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سپاهان همراه، اندیشه برگزاری نمایشگاه IPAS از سال 1380 با تدبیر و ابتکار مسئولین وقت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که در اسفندماه همان سال، اولین دوره با عنوان IPAS2002 با موضوع تجهیزات پلیسی و امنیتی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار گردید. پس از آن دوره نمایشگاه ایپاس در فهرست نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ا ثبت و انحاصر برگزاری ادوار آن در تقویم شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران به نام بنیاد تعاون ناجا اخذ گردید. دومین دوره در سال 1381 با افزوده شدن موضوع ایمنی با عنوان IPAS2003 در محل هتل المپیک تهران و با حضور شرکت هایی از 27 کشور جهان برگزار گردید و تاکنون 14 دوره از این نمایشگاه برگزار شده است. چهاردهمین دوره نمایشگاه ایپاس در مهر ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره ) با وسعتی به مساحت 60.000 متر مربع با حضور 272  شرکت داخلی و بیش از 255 برند از 31 کشور جهان برگزار گردید.

آخرین تجهیزات و تکنولوژی دوربین های امنیتی، سيستم هاي پردازش فيلم و تصوير، ملزومات دوربين، تجهيزات ديد درشب و.. بخشی از تجهیزات و امکاناتی است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود. پانزدهمین دوره این نمایشگاه نیز از تاریخ 26 تا 29 مهرماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد. بازرگانی سپاهان همراه با هدف ارائه توانمندی ها، امکانات تخصصی و خدمات ویژه بازرگانی در حوزه حمل و ترخیص دوربین های مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی با حضور خود در این نمایشگاه آماده میزبانی از شماست.

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *