ولوله در «کوچه مروی» قبل از اجرای طرح مبارزه با کالاهای قاچاق

آنچه در این مطلب خواهید خواند

و لوله در «کوچه مروی» قبل از اجرای طرح مبارزه با کالاهای قاچاق

نصب بنرهایی که حاکی از اجرای طرح تشدید مبارزه با کالای قاچاق در نقاط مختلف بازار تهران از جمله کوچه مروی، باعث شده برخی عرضه‌کنندگان کالای قاچاق به تکاپو بیفتند.

به گزارش روابط عمومی سپاهان همراه به نقل از تسنیم، طی ماه‌های اخیر دستگا‌ه‌های متولی برخورد با قاچاق کالا، از عزم جدی‌تر خود در برخورد با این پدیده خبر داده‌اند و طرح‌های مختلفی را به اجرا گذاشته‌اند.

ابتدای هفته جاری نصب بنرهایی در محدوده بازار تهران به منظور اولتیماتوم به بازاریان و برخورد با خرید، فروش، حمل و نگهداری کالای قاچاق از 12 تیرماه خبر داد، این در حالی است که این کار در کوچه مروی که پاتوق فروش کالاهایی مانند مکمل‌های دارویی و بدنسازی، لوازم آرایشی بهداشتی است، از چند روز قبل از اجرای طرح ولوله‌ای به راه انداخته است. تعدادی از فروشندگان خرد کالاهای قاچاق از جمله لوازم آرایشی بهداشتی و دارو ( مانند داروهای بدنسازی)، در روزهای اخیر اقدام به فروش فوق‌العاده این کالاها با تخفیف‌های باورنکردنی حتی تا مرز 70 درصد کرده‌اند.

برخی دیگر از فروشندگان نیز ترجیح داده‌اند کالاهای قاچاق خود را به نقطه‌ای دیگر منتقل کنند تا زیر بار تخفیف‌های اجباری نروند تا اگر برخوردهای دستگا‌ه‌های مسئول در امر مبارزه با قاچاق کالا مانند گذشته، موردی و زودگذر بود، دوباره این محصولات قاچاق را به ویترین مغازه و فروشگاه‌های خود بازگردانند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نظر می‌رسد یکی از راهکارهای برخورد با عرضه محصولات قاچاق، نظارت مستقیم و مستمر بر محل‌های عرضه این محصولات و کالاهاست؛ موضوعی که تاکنون صرفا به انجام طرح‌های ساعتی، زودگذر و موردی محدود شده و نتیجه آن این بوده بسیاری از عرضه‌کنندگان محصولات قاچاق، تاحدودی به شیوه اجرای اینگونه طرح‌ها آشنایی دارند.

 

به این بلاگ پست امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *